Axel @ Work, voor de 4de keer onder het zadel + filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Axel @ Work, voor de 4de keer onder het zadel + filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 13:45

heidi80 schreef:
Als je in je opleiding voor vlag en winpel geslaagd bent voor bandageren weet je waarschijnlijk ook wel wat de gevolgen kunnen zijn van verkeerd bandageren!!!

Clown achja, dat weet ik ook best wel Lachen dus kan het niet veranderd worden da tik het toch gedaan heb Lachen nu weet ontopic genoeg gemeut over bandages
Meliss_1 schreef:
jeetje wat gaat iedereen comentaar leveren over die cap staat er 100 x op dat het niet slim is ik denk dat ze het bij die eerste 2 x ook wel had begrepen..

ziet er leuk uit meid super stoeren pony heb je;)

Haha dankjewel Lachen Hij vind zigzelf ook erg stoer zoals je op de eerste foto ziet, Hij lijkt gelijk stukken groter als hij zo trots kijkt en dan te bedenken dat hij nog maar 1m42 is hihih

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:51

stoere haflinger:) Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 13:53

pridje schreef:
stoere haflinger:) Haha!

haha dankje Bloos en hij word nog veel stoerder. Giser ben ik er niet opgeweest, heb het verschoven naar vandaag om 6 uur heb ik weer 'les' met hem hopen dat hij vandaag weer even lief is als altijd Zal wel hoor hihi Hij is over het algemeen niet een paard wat zig snel ergens druk om maakt (behalve als hij geen eten krijgt Clown )

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:22

Nou es volgens mij gaat hij net zo braaf worden als mijn spook, die trouwens gister voor het eerst een sprongetje (30 cm) heeft gemaakt met iemand erop WAUW. Maar ziet er goed uit hoor, al het commentaar is al gegeven, dus daar ga ik verder niks meer over zeggen en dat weet je zelf ook wel, want dat zei je al in je topic. Goed dat je het samen met iemand doet, dan leert hij het tenminste gelijk goed.
Ik kom snel een keertje kijken hoor naar je hobbelpony.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 10:08

rockwitch schreef:
Nou es volgens mij gaat hij net zo braaf worden als mijn spook, die trouwens gister voor het eerst een sprongetje (30 cm) heeft gemaakt met iemand erop WAUW. Maar ziet er goed uit hoor, al het commentaar is al gegeven, dus daar ga ik verder niks meer over zeggen en dat weet je zelf ook wel, want dat zei je al in je topic. Goed dat je het samen met iemand doet, dan leert hij het tenminste gelijk goed.
Ik kom snel een keertje kijken hoor naar je hobbelpony.

En ik teminste ook Lachen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:31

jemig wat voel jij je aangevallen zeg
als je geslaagd bent voor bandageren, dan ben je toch slimgenoeg om niet te lange bandages om te doen ...

maargoed, jij je zegje gedaan, en ik ook.
volgende keer netjes bandageren dus Knipoog

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:43

ziet er goed uit alleen omdat het nog een jonge pony is zou ik ben het inrijden geen bandages gebruiken als ie tijdje onder het zadel is wel, maar nu begin je gelijk al met bandages lijkt me niet zo slim. (niet aanvallend bedoeld)

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:49

heidi80 schreef:
Als je in je opleiding voor vlag en winpel geslaagd bent voor bandageren weet je waarschijnlijk ook wel wat de gevolgen kunnen zijn van verkeerd bandageren!!!

Ohja, en wat zijn de o zo ernstige gevolgen daarvan dan?

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:56

ik wil ook neit vervelend zijn maar vind je erg gevaarlijk bezig zijn zo.
het paard is jong en er kan van alles gebeuren !!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 10:48

Bellie2 schreef:
ziet er goed uit alleen omdat het nog een jonge pony is zou ik ben het inrijden geen bandages gebruiken als ie tijdje onder het zadel is wel, maar nu begin je gelijk al met bandages lijkt me niet zo slim. (niet aanvallend bedoeld)

Hij krijgt al vanaf zn 2de bandages om, ook met longeren om hem er aan gewent te maken, overigens ook peeskappen, ik zie hier de ramp niet zo van in Lachen ook groot en deels omdat hij zigzelf aantikt, en zonder peeskappen zijn kogel open ligt, dus wat is zieliger Knipoog open kogels of peeskappen of iets om.. keis maar
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 14-04-08 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 10:50

Armani88 schreef:
ik wil ook neit vervelend zijn maar vind je erg gevaarlijk bezig zijn zo.
het paard is jong en er kan van alles gebeuren !!

Ach dat is alsnog mijn verantwoordleijkheid zoals er al een paar keer gezegt is toch Lachen

Ik ben overigens nu gewoon heel netjes met cap aan het rijden hoor Knipoog alleen die ene keer niet, denk niet dat ik daar voor geexecuteerd word ofzo Tong uitsteken want een cap is nl niet verplicht Knipoog EIGEN veiligheid wod het ook genoemt.

Maargoed verder ga ik niet meer in op het cap gebeuren ja het was onverantwoordelijk en niet slim, dat weet ik zelf ook Lachen

lotje_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 10:50

Knap hoor om je eigen pony in te rijden. Veel succes met je topper.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-08 10:52

lotje_s schreef:
Knap hoor om je eigen pony in te rijden. Veel succes met je topper.

Ja ik ben ook heel trots op hem hij doet het echt super, Gister zijn we een stukje los van de longe geweest en hij begint erg goed de hand nu op te zoeken, hij vind het echt helemaal geweldig!

Hartstikke bedankt voor je leuke reactie

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:04

Mooie luxe haflinger, leuk kleurtje.

Toch vind ik niet dat het er erg vriendelijk uitziet. Het zadel ligt niet goed, je houding is niet zo mooi en om heel eerlijk te zijn vind ik je iets te fors voor deze haf. Het is een rank dier met nog niet echt ontwikkelde rugspieren. Op de foto's lijkt het alsof hij zijn rug ook een beetje wegdrukt. Misschien is het verstandiger om er een lichtere persoon op te zetten, en veel te trainen met pessoa. Veel succes. Lachen

No offence over je postuur, ik ben zelf ook vrij stevig. Maar het oogt gewoon niet zo vriendelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 12:09

Mijn mening: Dit zadel gaat het diertje zijn rug kosten als je hiermee door blijft rijden. Bandages snap ik ook niet, voor de mooi zou ik bij zo'n jonkie vooral niet gaan bandageren! Zeker niet als ze niet 100% goed zitten.

Verder leuk diertje. Ja

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 08:02

Juul schreef:
Mijn mening: Dit zadel gaat het diertje zijn rug kosten als je hiermee door blijft rijden. Bandages snap ik ook niet, voor de mooi zou ik bij zo'n jonkie vooral niet gaan bandageren! Zeker niet als ze niet 100% goed zitten.

Verder leuk diertje. Ja

t zadel ligt er ook niet mee rop, T zadel kon niet opgevult worden en staat nu te koop, heb nu een ander zadel gekocht, een wintec en dat ligt als een huis (volgens de paardenwinkel EN de zadel maker)

Over dat ik te fors ben voor mijn haf vind ik onzin, Zo rank is hij echt niet hoor Koe en ik weeg echt niet zo zwaar als dat je denkt, daar kan je je nog eens lelijk in vergissen. Ik ben gewoon klein en mollig verde ga ik er ook niet op in want mijn instructrice, en menig mens vinden dat ik er niet te fors voor ben dus Knipoog Hun wetne namelijk mijn echte gewicht Knipoog