heidi80 schreef:Als je in je opleiding voor vlag en winpel geslaagd bent voor bandageren weet je waarschijnlijk ook wel wat de gevolgen kunnen zijn van verkeerd bandageren!!!
achja, dat weet ik ook best wel
dus kan het niet veranderd worden da tik het toch gedaan heb
nu weet ontopic genoeg gemeut over bandagesMeliss_1 schreef:jeetje wat gaat iedereen comentaar leveren over die cap staat er 100 x op dat het niet slim is ik denk dat ze het bij die eerste 2 x ook wel had begrepen..
ziet er leuk uit meid super stoeren pony heb je;)
Haha dankjewel
Hij vind zigzelf ook erg stoer zoals je op de eerste foto ziet, Hij lijkt gelijk stukken groter als hij zo trots kijkt en dan te bedenken dat hij nog maar 1m42 is hihih
en hij word nog veel stoerder. Giser ben ik er niet opgeweest, heb het verschoven naar vandaag om 6 uur heb ik weer 'les' met hem hopen dat hij vandaag weer even lief is als altijd Zal wel hoor hihi Hij is over het algemeen niet een paard wat zig snel ergens druk om maakt (behalve als hij geen eten krijgt

want een cap is nl niet verplicht
en ik weeg echt niet zo zwaar als dat je denkt, daar kan je je nog eens lelijk in vergissen. Ik ben gewoon klein en mollig verde ga ik er ook niet op in want mijn instructrice, en menig mens vinden dat ik er niet te fors voor ben dus