Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manonx schreef:wat heb jij toch een coele pony onder je kont joh!
wel jammer dat ze altijd zo druk is en dat je er op geen mogelijkeid (tenminste die mogelijkheid heb je nog niet gevondenterug kan rijden zegmaar, je weet wat ik bedoel
hoop ik:P
Ik snap jou 
Jantine_ schreef:Ziet er super goed uit Marije!
Let wel op je pianohandjes, en kijk niet te veel naar beneden
Snap ik wel hoor, knappe poown
Mooi dekje trouwens_Celien schreef:dan laat je hem toch uren racen? Tenminste alleen als je het probleem echt wilt oplossen, is dat de beste oplossing!
Dit is niet de manier van 'oplossen' een paard hoort naar zijn ruiter te luisteren en zijn hulpen opvolgen en niet zijn eigen zin doordrammen. Als je gaat toegeven word het alleen maar erger en erger.
Edit;
Marije, ik zou even aan je instructrice vragen wat je het beste kan doen als ze zo druk is.
(Neem aan dat je een instructrice hebt)
Oh en als ik vragen mag, waarom rijd je met sporen?

biancailona schreef:marije vind het er goed uitzien hoor. En die foto waar ze onder je uit loopt heeft ook wel iets
Goed gedaan! Josefien schreef:ziet er goed uit Marije, ondanks dat ze druk is en ik zie niet aan je dat je het zat was!Goed gedaan!

Lys_ schreef:leuke foto's marije! die foto dat tie onder je uit loopt vind ik toch wel erg stoer! het ziet er fijn uit de foto's! mooie deken trouwens!!

nOekiiej schreef:ziet er goed uit hoor!
let wel op geld zoeken

nOekiiej schreef:doe ik zelf ook vaak![]()
Mijn hoofd is wel recht
alleen mijn ogen kijken naar beneden
bietjuhh schreef:marrij wat geweldige foto's vind dat je zeer netjes rijdt op wisk
die hackney pas is geweldige foto vind ik

maar ik heb het liever niet zo
)
angelaatjuh schreef:wat een leukerd! alleen op die laatste rijfoto lijken je beugels heel raar te zitten (maar kan ook aan mij liggen)
het ziet er nog best ontspannen uit hoor, maar kan ook moment opname zijn!
mijn paard is liever sloom dan snel haha
De beugel zit gewoon normaal hoor..

eertjuh22 schreef:eej marije![]()
ik vind het er weer goed uitzien. je ziet weer meer vooruitgang vergeleken met je vorige topics![]()
vind dat je je handen netjes voor je houdt.
ik weet hoe het is om op een druk paard te rijden en ik weet hoe moeilijk he af en toe is om je geduld te bewaren...
je doet het super meis

WiskyBokjes schreef:angelaatjuh schreef:wat een leukerd! alleen op die laatste rijfoto lijken je beugels heel raar te zitten (maar kan ook aan mij liggen)
het ziet er nog best ontspannen uit hoor, maar kan ook moment opname zijn!
mijn paard is liever sloom dan snel haha
DankjeDe beugel zit gewoon normaal hoor..

?Corellaa schreef:ziet er goed uit!!!
jullie gaan steeds lekkerder of niet?
toppie!

Lon_ivo schreef:Ziet er netjes uit hoor!
Jullie gaan steeds weer vooruit
Ga zo door

LisaxxRody schreef:Leuke combinatie![]()
Miss Je Spoortje Afdoen?

capopjekop schreef:Wisky is een gave pony, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen, want dat is al 10x gezegd
Maar ik doe het toch. Tips en commentaar zijn al gegeven
Dankje