Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of niet??
) Rockstar19 schreef:Ik rijd niet met bijzet teugels. Dat doet ik niet, omdat ik daar het nut niet van inzie. Dan kun je net zo goed longeren, zoals jij al zegt. Het klopt ook wel hoor, als je paard achter over slaat en ze vallen verkeerd, dan kan het heel verkeerd aflopen. Mijn paard zou nooit zomaar overeind komen, daar moet ze moeite voor doen. Ze bokt wel eens. Elk paard is anders, maar steigeren zal de mijne niet vlug doen. Mijn paard denkt twee keer na voordat ze zoiets doet, zo slim is ze wel.
Heb ik dit wel goed getyptof niet?
nu begin ik wel op te letten op mijn taalgebruik.
Dan hebben ze het direkt begrepen....
Rockstar19 schreef:ik en buitenlands nee hoor ik ben gewoon nederlands ik heb nooit een leraar over klagen over mijn taal. dus ik hou jullie echt niet voor de gek hoor.. waarom zou ik doen als wel was heb wel goeie 1 april grap verzonen maar het is niet. tja mijn taal niet zo redelijkee..weet zelf ook.
Rockstar19 schreef:Ik en buitenlands? Nee hoor, ik ben gewoon Nederlands. Ik heb nog nooit een leraar horen klagen over mijn taalgebruik. Dus ik houd jullie echt niet voor de gek hoor.. Waarom zou ik dit doen? Ik heb wel een goede 1 april grap verzonnen maar dit is het niet. Tja, mijn taalgebruik is niet zo redelijk.. Dat weet ik zelf ook.
Rockstar19 schreef:juksz schreef:Een goede instructeur zou jou niet met slof laten rijden.
Geloof dat je geen idee hebt hoeveel schade je, bij verkeerd gebruik,kunt aanrichten met dat ding!
ik iets verkeerd doen met een slof jahoor ik rij heel me paard kapot Nou goed!![]()
![]()
tuurlijkee niet dat doe ik niet. Zo lomp en achterlijke ben niet![]()
goede les kreeg ik dus hoef geen andere te zoeken.
ik heb meschien een grote mond nu dat kan mij aan het....bit verkere.![]()
![]()
dat komt omdat het bui om te horen over longeren wat 349 keer heb gezegt dat totaal niet gaat.heel vaak heb uitlegt waarom niet.