smokey17 schreef:GinnyBanshee schreef:haha bandages er af rollen, nou dan kan alles gebeuren, stel een stijgbeugel komt los, of de singel...![]()
nee maar goed ik snap wat je bedoelt maar af en toe vind ik dat het kan hoor, verder loopt hij niet met beenbescherming alleen voor springen.
bedankt voor de leuke reactiesik zit idd soms echt op de zadel, eigenlijk dom, want hoe meer ik echt gaat zitten hoe meer ontspannen hij wordt. Ook moet ik idd meer ruimte geven van voren zie ik, en eigenlijk in plaats van inhouden meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan, 60m is natuurlijk wel een lange lijn voor een jonge pony
heb vaker een bandages los zien gaan door niet correct aanleggen, dan een beugel of singel.
Wat een gemiep... Ik denk dat ik iedereen die zijn kind een keer gele sokken aan trekt ipv witte, terwijl de door het kind meest gehate kleur geel is, ook maar ga aanklagen...
Ziet er weer super uit. Misschien af en toe iets meer op lengte rijden, tussendoor, maar verder gewoon super!
ik zit idd soms echt op de zadel, eigenlijk dom, want hoe meer ik echt gaat zitten hoe meer ontspannen hij wordt. Ook moet ik idd meer ruimte geven van voren zie ik, en eigenlijk in plaats van inhouden meer voltes maken zodat hij niet de tijd heeft om te denken dat hij heel snel kan gaan, 60m is natuurlijk wel een lange lijn voor een jonge pony 

Ziet er goed uit! 

de 1e keer dat ik haar zag dacht ik: hè? is dat ginny?! 
kan wel de reden zijn waarom hij niet zo lekker in de aanleuning is, hij moet idd meer ontspannen/zakken.