Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
.
.
. Sientje schreef:Leuk dat je weer op je paardje bent gestapt! Ik kan het me voorstellen dat het misschien nog niet helemaal soepeltjes liep als je een tijd niet hebt gereden.
Wat betreft de foto: het eerste wat me opvalt is je mooie houding. Ik heb altijd geleerd dat je maar beter een iets zwaardere ruiter kunt hebben die goed met de bewegingen van het paard meegaat, dan een lichtere stuiterbal die z'n evenwicht moet bewaren door aan de teugels te hangen.
Verder is het lastig te zien of het hier geleverde commentaar terecht is. De foto is 'berg-af/schuin' genomen, wat een vertekend beeld geeft, ten nadele van jou. En met al die zwarte kleding kan ik in elk geval niet zien waar je zit ophoudt en het zadel begint. Persoonlijk vind ik het er gewoon netjes uitzien, op die ene foto die ik kan beoordelen.
Wat betreft die moestuin: vrees dat dat nog een flinke klus gaat worden om de bodem echt geschikt te maken. Maar als dat klaar is, heb je volgens mij een prima bak!

Ezumii schreef:Ik vind het zó knap van je dat je nog steeds topics blijft openen..
Ikzelf had het bijltje er al bij neergegooid na het eerste topic denk ik, hoe sommige mensen op bokt zó ontzettend kortzichtig kunnen zijn is algemeen bekend.
Rijd lekker verder met je pony, het ziet er heerlijk uit van wat ik van je topics gezien heb.