Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
taverno schreef:Ik heb een Havidoff met een Balzflug moederHij is niet al te groot maar gewoon een leuk paard maar geen dressuur topper.
jaggie schreef:He, leuk om jullie weer eens te zien, net zoals Sandra (die in het begin van dit topic reageerde) reed ik toen samen met jou in de clinic. Leuk om je zo nog eens terug te vinden, vond jullie toen al een heel aansprekende combinatie en dat zijn jullie zo te zien nog steeds. Je rijdt hem erg netjes, probeer alleen niet te stijf te zijn met je handen.

shamyrah schreef:Mijn paard is een haarlem uit een moeder van Balzflug. Super karakter, maar dat komt denk ik van de vader. Ik weet niet of de moeder van mijn paard nog leeft. Ben nog steeds van plan om een keer contact te zoeken met de fokker. Ben namelijk wel benieuwd hoe de merrie is van karakter omdat ik ook de verhalen gehoort had dat balzflug niet zo makkelijke nakomelingen vererft. Trouwens die van mij kan wel sjouwen. Genoeg beweging voor de dressuur. Springen is ze erg onhandig in, maar dat doe ik ook nooit. Komt erbij dat ze nog jong is.
Mooi paard heb je trouwens.
jaggie schreef:haha, ja dat leuke paard (V-Power) heb ik zeker nog, we zijn nu net in het M1 gestart, heb vandaag nog foto's geplaatst:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=923684&hilit=
unica schreef:wat een mooi paard, echt super

wizewo schreef:Er zit wat balzflug in mijn paard (vader van vader) en ik ben erg bevooroordeeld, ik heb nog geen een Balzflug gezien, waar ik niet weg van was...
Wat mij opvalt zijn die lichtere plekken rond ogen en neus...dat heeft de mijn ook
Edit: Mijn beest is erg braaf en meegaand tot hij zijn been stijf houdt en dan heb je er niks meer over te zeggen. In zijn brave bui gooien ouders hun peuters op hun rug, maar in een dwarse bui zetten zeer ervaren paardenmensen nog wel een paar passen achteruit. Gelukkig voor mij is het 99,99% vs 0,01%