Balzflug x Democraat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emma

Re: Balzflug x Democraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:37

ziet er mooi uit! zo door de jaren heen zo'n beetje!

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 14:38

taverno schreef:
Ik heb een Havidoff met een Balzflug moeder Tong uitsteken Hij is niet al te groot maar gewoon een leuk paard maar geen dressuur topper.

Jammer dat het geen dressuur topper is.
Bedankt voor je reactie

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:13

mooi paard.
en het rijden ziet er ook echt tof uit

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 19:14

He, leuk om jullie weer eens te zien, net zoals Sandra (die in het begin van dit topic reageerde) reed ik toen samen met jou in de clinic. Leuk om je zo nog eens terug te vinden, vond jullie toen al een heel aansprekende combinatie en dat zijn jullie zo te zien nog steeds. Je rijdt hem erg netjes, probeer alleen niet te stijf te zijn met je handen.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:06

Rijden ziet er goed uit, al vind ik het ook wel opvallen dat je houding wat achteruit is gegaan..
Mijn paard heeft trouwens ook Balzflug als vader!

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 10:57

Mijn paard is een haarlem uit een moeder van Balzflug. Super karakter, maar dat komt denk ik van de vader. Ik weet niet of de moeder van mijn paard nog leeft. Ben nog steeds van plan om een keer contact te zoeken met de fokker. Ben namelijk wel benieuwd hoe de merrie is van karakter omdat ik ook de verhalen gehoort had dat balzflug niet zo makkelijke nakomelingen vererft. Trouwens die van mij kan wel sjouwen. Genoeg beweging voor de dressuur. Springen is ze erg onhandig in, maar dat doe ik ook nooit. Komt erbij dat ze nog jong is.
Mooi paard heb je trouwens.

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 15:45

jaggie schreef:
He, leuk om jullie weer eens te zien, net zoals Sandra (die in het begin van dit topic reageerde) reed ik toen samen met jou in de clinic. Leuk om je zo nog eens terug te vinden, vond jullie toen al een heel aansprekende combinatie en dat zijn jullie zo te zien nog steeds. Je rijdt hem erg netjes, probeer alleen niet te stijf te zijn met je handen.

Hey ook leuk om jou hier terug te zin. Hoe is het verders Heb je nog dat leuke paardje waar je toen mee reed

Afbeelding

bij laurens??

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 16:39

shamyrah schreef:
Mijn paard is een haarlem uit een moeder van Balzflug. Super karakter, maar dat komt denk ik van de vader. Ik weet niet of de moeder van mijn paard nog leeft. Ben nog steeds van plan om een keer contact te zoeken met de fokker. Ben namelijk wel benieuwd hoe de merrie is van karakter omdat ik ook de verhalen gehoort had dat balzflug niet zo makkelijke nakomelingen vererft. Trouwens die van mij kan wel sjouwen. Genoeg beweging voor de dressuur. Springen is ze erg onhandig in, maar dat doe ik ook nooit. Komt erbij dat ze nog jong is.
Mooi paard heb je trouwens.

Die van mij sjouwd ook goed. En springen kan hij ook. Maar ik spring nooit zo vaak. Heb 1x een 80 cm wedstrijd gereden.

Dankje Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:18

haha, ja dat leuke paard (V-Power) heb ik zeker nog, we zijn nu net in het M1 gestart, heb vandaag nog foto's geplaatst:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=923684&hilit=

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 16:50

jaggie schreef:
haha, ja dat leuke paard (V-Power) heb ik zeker nog, we zijn nu net in het M1 gestart, heb vandaag nog foto's geplaatst:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=923684&hilit=

Okeej ik zal even gaat kijken Pling

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:54

wat een mooi paard, echt super Haha!

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 11:18

unica schreef:
wat een mooi paard, echt super Haha!

Dank je wel Pling

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 16:03

iedereen bedankt voor de leuke reacties

D_Cartigny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 09:46

Afbeelding

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 10:50

wizewo schreef:
Er zit wat balzflug in mijn paard (vader van vader) en ik ben erg bevooroordeeld, ik heb nog geen een Balzflug gezien, waar ik niet weg van was...

Wat mij opvalt zijn die lichtere plekken rond ogen en neus...dat heeft de mijn ook Haha!

Edit: Mijn beest is erg braaf en meegaand tot hij zijn been stijf houdt en dan heb je er niks meer over te zeggen. In zijn brave bui gooien ouders hun peuters op hun rug, maar in een dwarse bui zetten zeer ervaren paardenmensen nog wel een paar passen achteruit. Gelukkig voor mij is het 99,99% vs 0,01%

Hier hoor ik mezelf praten. Mijn paard zit ook Balzflug in, via zijn vader Mondriaan.
Foto's staan in mijn profiel.