Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
poekel schreef:Citaat:Ook werd er meerdere malen aangehaald dat de mensen die met bit rijden ook voornamelijk op bit rijden en zeker niet op de zit. Bit zit er toch niet voor niets in...toch?
ff oftopic ben ik niet met je eens!
in de officieele dressuursport moet je met bit rijden. anders mag je geen wedstrijden startten, en waarom kun je niet met je zit rijden als je er een bit erin heb hangen????
leg mij dat eens uit
poekel schreef:runningkawa schreef:Poekel, dat zijn dus niet mijn woorden(hoopte dat dat duidelijk was uit mijn begin post)
Ik heb steeds mensen uit gelegd dat je op de zit hoort te rijden, ook als je er een bit in hebt hangen
o okee. ik kon dat er niet uithalen. maar dat maakt niet uit. mijn fout!![]()
vind trouwens wel dat je dat mooi gedaan heb!
runningkawa schreef:Dan hoop ik dat mensen jou bericht en mijn antwoord daarop lezen ter verduidelijking
runningkawa schreef:Ik ga niet verder bitloos rijden hoor
Eenmalige actie
Net zoals ik al eens de actie met een touw om de hals springen heb gehad en rijden op een stal halster.
Maar ik blijf voor de rest gewoon een bit rijder. Paard heeft er geen last van.
Een bitrijder die wilde aantonen door een ander topic, dat een paard met bit niet alleen maar op het bit gereden wordt, maar gewoon op de zit. Dat een paard terug kan komen zonder teugelhulpen.
Dat er helemaal geen overgang is naar bitloos.
En dat een Z1 kunstje zoals een wissel niet alleen maar kan als er een S&T in hangt