Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:En al wil je van je oudje af, doe het dan goed maar niet gauw naar bv een handelaar of manege.
Citaat:Ik persoonlijk zou mijn paard eerder laten inslapen dan naar een manege verbannen als ik er klaar mee was. Hoe geweldig die manege dan ook is.

) als het nodig is!
he chan en linds...
Ben blij dat niet iedereen gelijk zo negatief is over maneges! Deze mensen hebben tenminste verder gekeken in het profiel van Chan!sherif schreef:op elke foto heeft hij vrolijk zijn oortjes naar voren, hij geniet echt van zijn ritje zo te zien!
VValar schreef:Wat een ontzettend leuk dier is dat. Ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd, je zou hem geen 21 geven.
Tip voor de amazone; probeer rechtop te blijven zitten en naar voren te kijken, en bovendien je been lang te maken en hakken uit drukken. Ziet het beeld er gelijk stukken mooier uit.
als je begrijpt wat ik bedoel... maar goed vergeet niet dat iedereen moet leren rijden en of dat nou op een manegepaard is of op een eigen paard, voor ieder paard is dat hetzelfde, want je kan mij niet vertellen dat iedereen gelijk goed zonder te hobbelen op een paard zit. Dus ja als je zo begint, weet ik er nog wel een paar

VValar schreef:Wat een ontzettend leuk dier is dat. Ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd, je zou hem geen 21 geven.
Tip voor de amazone; probeer rechtop te blijven zitten en naar voren te kijken, en bovendien je been lang te maken en hakken uit drukken. Ziet het beeld er gelijk stukken mooier uit.
Toch wel jammer dat zo'n dier op zijn oude dag nog op een manege terecht komt. Hoe goed die manege ook is, maar het blijft een manege. Waar veel beginnelingen op zijn rug zullen vertoefen. Is toch niet altijd helemaal eerlijk voor het dier.

_Tamara schreef:Erg mooi paard zeg! Ziet er netjes uit

Het is gewoon een vaststaand feit. Maar als jij dat niet wilt in zien, dan wens ik je veel plezier! Ik hoop dat de manegepaarden het plezier met de manegeruiters delen
GekkeGerrie schreef:Zie niet in waarom er nog op gereageerd mag worden. Er worden foto's hier neer gezet, waar je een reactie op kan verwachten. Wel een leuk paard trouwens. Ziet er best uit voor zijn leeftijd.
tisje schreef:echt super gereden! hij loopt lekker door zn lijf, zelfs al een beetje opgericht. rij je er wel eens onderlinge wedtrijdjes mee?
als er in de titel stond dat het een wedstrijdpaard was, had ik je zo geloofd!
weer een RIJTECHNISCHE opmerking:
). Is trouwens heel lastig in zo'n spannende bak natuurlijk! Verder top! Ik wens jou (en hem!) nog veel rijplezier toe, maar dat gaat wel lukken denk ik zo....
Dankjewel, hij vond het inderdaad erg spannend die bak
Van de week ging het een stuk beter, reed toen ook in de binnenbak, dan let ie veel meer op mij. Lager instellen is wel een goede tip!