je ziet hier echt heel duidelijk verbetering met de vorige keer

ze loopt nu goed actief

Ga zo door

En je set staat super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen ik denk wel dat asl ze het doet dat je dan even je binnenhand moet optillen..
Jordy_ schreef:Hee , leuke haf heb je..
Ik heb liever dat je haflinger te laag loopt, dan dat is zich helemaal opkropt en vasthoud. Alleen op sommige foto's lijkt het alsof ze aan de teugels hangt. Kan ook moment opname zijn..Alleen ik denk wel dat asl ze het doet dat je dan even je binnenhand moet optillen..
![]()
Ziet er verder netjes uit, verdere commentaar heb je zelf al gegeven..
X

Daphne__ schreef:ziet er goed uit
maar is je bit niet te klein??

Staat leuk. Rijden ziet er ook goed uit
fanny_loverr schreef:setje staat mooi op lot!
maar viet waarom zo lang uit de running geweest?![]()
Vind persoonlijk dat ze wat hoger ingesteld mag worden, maargoed na zo'n lange periode van rust moet je alles natuurlijk wat rustiger oppakken, vind echt dat jullie 'progress' maken, je zou echt niet meer zeggen dat het een manege pony geweest is

En euh nog iets, volgens mij zijn je beugels beetje ongelijk. Of zie ik dat nu fout? 
Anseltje schreef:Haa vietje.
Ziet er goed uit na lange tijd, ze loopt lekker ontspannen.
Je voetjes/benen vielen mij ook al op, beugeltjes gaatje korter.En euh nog iets, volgens mij zijn je beugels beetje ongelijk. Of zie ik dat nu fout?
Hoofdstel staat d'r goed, dekje staat d'r ook leuk en zadel ligt ook super!

.Sorriso schreef:Ziet er alweer veel beter uit Viet.
Op de goeie weg dus.
Ben het wel met Christa eens, je moet wat aan je houding gaan werken.

laura_peetje schreef:Fijn dat je weer aan t werk mag!
Idd je benen en je handen. Maar wat me ook opviel, je hangt naar binnen, vooral op de bovenste foto's. ik kan niet goed zien of dat echt uit je taille komt. Op de eerste foto lijkt t ook al vanauit je heup te komen(je gaat scheef staan) Op de 2e foto heb je naast t verticaal kantelen ook je schouders horziontaal gekanteld(buitenschouder naar voren) Probeer daar aan te werken.