Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weet je die zo ?? 
stef schreef:Mooie pony!
Om even op het buckskin verhaal in te gaan: Buckskin is geen ras, en is dat ook nooit geweest. Buckskin is de amerikaanse benaming voor de kleur valk. Er is in amerika wel een buckskin registry (stamboek) maar daar nemen ze alles op wat de kleur buckskin heeft, van mini tot quarter tot bij wijze van spreke belg. Het is dus absoluut geen ras.
Dan betreft het arabier verhaal: Ik ken genoeg super brave arabieren, dus dat ze al dan niet heet zou zijn omdat ze een arabier is is grote onzin.
Ik zie er ook aardig wat connemara in terug, arabier zie ik echt niet.
De tips die gegeven worden zijn goed bedoelt, je kan er zelf mee doen wat je wilt (bijv het losse longeerlijn verhaal ga ik helemaal in mee)
) 

er kan toch ook ander bloed in zitten?

Sietske94 schreef:even off topicer kan toch ook ander bloed in zitten?
Volgends veel mensen heeft Sietske ander bloed, maar toch vind ik het een echte fjord, kan het dan zo zijn dat je paard met iets gekruisd is? miss iemand een idee? kijk anders even in mn profiel, dat geeft een voorbeeld.
As, gewoon lekker blijven werken met Parel.
ik heb je Super zien rijde de vorige keer, en hou dat gewoon vol! ik weet gewoon dat je het kan.
en nog even op een rijdje voor de mensen die het niet door hebben; Astrid heeft Shetlanders gekocht van de kinderboederij, en heeft hier echt al super veel van geleerd. en toen ging ze manege rijden, ook op paarden en felle ponys, en nu heeft ze Parel. dus een beetje onzin om te gaan zeggen dat je 2,5 maand al verschil moet zien! ik heb mn pony nu 2jaar, en WIJ zijn super veranderd, en dt heeft dus echt wel 4-5 maanden geduurt!
Maar vind het alsnog knap van je! Je hebt haar nog best kort, dus ga zo door, dan kom je er heust wel! <3
,ondanks dat ik Parel een erg mooie pony vindt, betreft het hier geen volbloed arabier, misschien dat er een klein scheutje AV in zit.