http://img149.imageshack.us/img149/7269/img3457kk4.jpg
Die foto vind ik zó gaaf! Die zou ik echt uit laten vergroten hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ga lekker zo door!

runningkawa schreef:zo'n dun koordje ziet er niet fijn uit...
S&T vind ik er ook niet vriendelijk uit zien, maar met goed gebruik..runningkawa schreef:Het lijkt wel omdat het bitloos is iedereen maar roept wat goed?
runningkawa schreef:Je kunt hem betreft trainings waarde net zo goed de bak rond jagen

runningkawa schreef:Als ik jou was zou ik opzoek gaan naar een veel zachter bitloos hoofdstel.
runningkawa schreef:Ik weet uiteraard niet hoe het eerst was...maar zoveel meer gespannen kan het toch niet zijn?
. Het is duidelijk dat je dit er poedersuiker uit vind zien. Vermenigvuldig dit met 20 en je hebt ons rijtechnisch met bit. Misschien volgende keer toch even het vergelijkingsmateriaal opzoeken?
) ik vind dat je een hartstikke mooie pony hebt en hartstikke mooie bandages + pad. (mooi zadel ook!!) 

Heel mooi en ontspannen lukte 9 vd 10 keer ook niet..
Zo ontspannen en zo veel controle. Echt heel knap van je dat je bitloos rijdt 

sporter schreef:voor mij maakt het niet veel verschil![]()
dus ik denk dat je in rijtechnisch opzicht hard aan het werk moet en of dat nu met of zonder bit is dat is aan jou

Kan het me niet goed herrineren... en volgens mij verwar ik je met een ander meisje met een pony Mickey.