Na 5 mnd rust Urselin@work! [Fotoshoot]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Na 5 mnd rust Urselin@work! [Fotoshoot]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:35

mooie foto's en super setje....
staat haar wel goed

mooi paardje....alleen wat mij toch wel stoort is het hoofdstel (of ligt dat nou aan mij? ) en een gespannen beeld bij het galloperen

ik zou beter naar het paard zijn lichaams taal kijken en daar nog even mee wachten

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:39

ziet er goed uit hoor en wat fijn voor je dat je weer kan rijden. Ik ben absoluut niet tegen bandages etc hoor, maar je moest eens even kijken of ze wel goed zitten. Mijn inziens zitten ze te hoog naar de knie toe namelijk en ook niet helemaal goed verdeeeld, wat teveel druk kan veroorzaken..

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:43

ik moet zeggen als iemand haar paard goed kent is het claudia wel
Clau zou haar paardje nooit overhaasten, Ze heeft maar een paar passen gegallopeerd dus niet tig rondjes achter elkaar, om te kijken hoe het voelt. dit houdt dus niet in dat Claudia nou uren achter elkaar rijdt doordeweeks, en veel gallopeerd etc.
In tegendeel. alles op het gemakje alles rustig aan, ze neemt er lekker de tijd voor.
Urselin is heel duidelijk met aangeven wat ze wel of niet kan, Ik heb urs een half jaar geleden ook onder het zadel gezien en ze is nu toch beter als toen.

Zoals je in de stap kan zien daar is het paardje lekker ontspannen ook op de stand foto's zie je een tevreden paardje.
Ik zie iedere dag een tevreden paardje lopen wat zelf inmiddels weer heel wat afgallopeerd en bokt op de wei.
Natuurlijk zijn deze goed bedoelde adviezen erg goed om over na te denken etc.

Maar don't worry people she knows what she is doing Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 12:45

vertel...hoe lang heeft die glimlach erop zeten Haha! Knipoog Clown ??

Wat super leuk om jullie samen weer te zien! Geniet er lekker van en ik zal voor jullie duimen dat het vanaf nu weer beter blijft gaan!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:17

fabske schreef:
ik moet zeggen als iemand haar paard goed kent is het claudia wel
Clau zou haar paardje nooit overhaasten, Ze heeft maar een paar passen gegallopeerd dus niet tig rondjes achter elkaar, om te kijken hoe het voelt. dit houdt dus niet in dat Claudia nou uren achter elkaar rijdt doordeweeks, en veel gallopeerd etc.
In tegendeel. alles op het gemakje alles rustig aan, ze neemt er lekker de tijd voor.
Urselin is heel duidelijk met aangeven wat ze wel of niet kan, Ik heb urs een half jaar geleden ook onder het zadel gezien en ze is nu toch beter als toen.

Zoals je in de stap kan zien daar is het paardje lekker ontspannen ook op de stand foto's zie je een tevreden paardje.
Ik zie iedere dag een tevreden paardje lopen wat zelf inmiddels weer heel wat afgallopeerd en bokt op de wei.
Natuurlijk zijn deze goed bedoelde adviezen erg goed om over na te denken etc.

Maar don't worry people she knows what she is doing Haha!

Afgod

Als iemand zijn paardje kent is het Claudia wel Ja!
Ze heeft echt amper gegaloppeerd, inderdaad alleen even kijken hoe het voelde.
Urs geeft duidelijk aan wat ze wel en niet kan. Linkergalop had ze duidelijk moeite mee, ze sprintte er als een gek vandoor Clown
Vandaar dat Clau de teugels wat vastgreep!

Clau weet heel goed waar ze mee bezig is, dont worry Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 20:22

Lichaamstaal van Urselin zegt voor andere mensen misschien iets anders, maar ik weet in combinatie met hoe haar gedrag is en hoe ze aanvoelt hoe ik het moet interpreteren Ja

Zo is haar gedrag met opzadelen positief veranderd en met opstappen ook. Ze droeg het gewicht van mij en het zadel ook zeer minimaal scheef, dat is al een hele vooruitgang.

Erika: Die glimlach heeft onderhand de hele week op mijn gezicht gestaan Haha!!