Plaatje is echt perfect

Vind dat je Lobke fijn aan 't lopen hebt en de set is zeker prachtig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

am_vanes schreef:ja daar is onze Daan weer! gaaf hoor dat je Lob zo aan het lopen kan krijgen! Het blijft een knapperd hoor.
Succes vrijdag als ik je niet meer op stal tegenkom! knuf aan Kar.

. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen, waaronder ik
Kom op zeg! Dat moet ze toch zeker helemaal zelf weten, ik heb me haar ook altijd los? So what? En oorbellen in? Ja dus?
....
?
doe dat ook graag hoor en is lastig af te leren.urselin schreef:What's next?
Geen make-up op mogen als je aan het rijden bent?
!
Een Haflinger staat je ook wel 

MisMartine schreef:Leuke haf!
Maar het zadel lijkt me een beetje raar liggen. Kan moment opname zijn.
Verder zie ik géén cap maar wel onmundig lange oorbellen.
Dat vind ik niet zo'n fijn gezicht.

Saskiaatje schreef:Meid, ik vind dat je prachtig haar en prachtige oorbellen hebt.![]()
En ik vind dat je een hele mooi, onafhankelijke zit hebt, waar menig bokker jaloers op mag zijn.
Ik draag m'n sporen ook altijd zo laag, je wil je paard natuurlijk niet onnodig prikken.
En nee onnodig prikken is voor het paard niet fijn.MyWishMax schreef:Ziet er goed uit Daan! je krijgt haar echt netjes aan het lopen, hou je ons op de hoogte met foto's?
Nikkii_Lisa schreef:Ziet er heel netjes uit, vooral als je er zo lang niet opgezeten hebt!Een Haflinger staat je ook wel
Dat setje staat Lobke ook echt sexy
En ach, bokt moet toch wat hebben om te zeuren?
geerke schreef:en dan;het zadel ligt een beetje raar,kan een moment opname zijn....?hoezo,beweegt een zadel over de rug heen ofzo?
van achter naar voren en weer terug?wat moet ik mij hierbij voorstellen.
ze zit er prima op het is een kanjer van een meid en een kanjer van een pony.....misschien zit dat een paar mensen hier wel dwars(nee ik ken haar niet persoonlijk...)
Kelly_Taco schreef:Wat leuk om je eens op een ander paardje te zien.
Zadel was ook het eerste wat me opviel, dit kantelt echt te ver voorover, het diepste punt ligt tever naar voren
Verder wordt ze wat kort in de hals en duikt ze iets teveel.
Probeer haar langer in de hals te houden en veel overgangen en schakels te maken.
Dat is een moeilijk puntje die hals als je een "lang" paard bent gewend
Roelke_ schreef:Leuke foto's, je hebt Lobke echt lekker aan het lopen! En het setje staat helemaal amazing zeg!
Ik dacht trouwens dat ze bezig was met een osteopaat? Of is dat allemaal al klaar?