Frits @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Re: Frits @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:10

Fritsie is leuk!

Ik ben alleen even nieuwsgierig....op de standfoto zie ik dat je scheef zit, maar ik vraag me af of jij shceef zit of dat Frits misschien wat scheef is in zijn lijf waardoor jij scheef komt te zitten als je netjes rechtop op hem zit.

Heeft hij meer moeite met oefeningen aan de en kant dan aan de andere kant? Pakt hij een teugel vast?

Maks_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:31

Heey!
Leuk paardje hooor! Jammer dat het topic zo begint!
Het commentaar geef je zelf al, ik weet niet of je op het moment aan het lessen bent? (ik kan eroverheen hebben gelezen).
Heel veel plezier met je teddybeertje hij ziet er erg lief uit zo!

Groetjes Maxime

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 21:06

Melanie2 @ Bedankt !

Bbreedveld @ Ja aan een kant heeft hij moeite met de oefeningen . Dankje Lachen

Maks @ Nope heb op het moment nog geen lessen . Ben wel aan het zoeken . Lachen

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:46

Dan gok ik zomaar dat hij meer moeite heeft met linksom Bloos

Doe je weleens aan rechtrichtende oefeningen? Zo kan je Frits rechter in zijn lijf maken zodat ook jij rechter kan zitten.

Zoals het er uitziet (maar foto's zeggen natuurlijk niet alles) kán je nu helemaal niet 'rechtop' zitten omdat Frits erg scheef is. Als jij recht zit, zak je naar rechts (althans, zo lijkt het op de foto's) en zou je dus een draaiing in je rug/bekken moeten maken om met je schouders recht uit te komen.

Dat is niet goed voor zijn rug, maar ook niet voor de jouwe Knipoog Door te werken aan het oprekken van de korte, sterke spieren en het sterker maken van de slappere, langere spieren wordt hij rechter en kan hij zijn rug beter gebruiken. Hij zal dan ook makkeijker zijn om uit te zitten, want je zit dan recht en zijn rug veert dan aangenaam. Ook kan hij door de soepele rug dan beter zijn achterbenen onder zich plaatsen.