Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er al erg netjes uit!
Gail schreef:Fijn achterbeen! Wat voor afstamming is het?

Philadelphia schreef:ziet er mooi uit
is het nou zown groot paard of jullie wat klein![]()
mooie foto's

Doosiej schreef:Wat een machtig paard heb je daar. Prachtig.
Mooie krachtige bewegingen maakt hij.
Wees er maar trots op!
Succes!
Ben dr niet kapot van van die manier, . Volgens mij gaan ze zo achterbenen juist minder gebruiken.maar goed
kijk maar in de link van mijn onderschrift.
Esther28 schreef:Nou Shier hij lijkt wel erg op die paarden uit de Jane stam hoor....
Ik zie hem liever nog ronder ingesteld lopen. Lijkt alsof hij af en toe de rug wat wegdrukt en ik zie met het uitstappen een enorme onderhals. Dat moet met een beetje trainen toch te verbeteren vallen. 
sjaantje schreef:Leuk dier, heeft wel wat van die van mij wegIk zie hem liever nog ronder ingesteld lopen. Lijkt alsof hij af en toe de rug wat wegdrukt en ik zie met het uitstappen een enorme onderhals. Dat moet met een beetje trainen toch te verbeteren vallen.
superpluisje schreef:sjaantje schreef:Leuk dier, heeft wel wat van die van mij wegIk zie hem liever nog ronder ingesteld lopen. Lijkt alsof hij af en toe de rug wat wegdrukt en ik zie met het uitstappen een enorme onderhals. Dat moet met een beetje trainen toch te verbeteren vallen.
Ze drukt idd vrij makkelijk haar rug weg en is daarom ook moeilijk nog ronder in te stellen.
Die "enorme" onderhals valt trouwens reuze mee hoor