Kan geen commentaar geven spring namelijk neit

Binnenkort kom ik haar een x meeten hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nobillity schreef:Marije ziet er super uit hoor![]()
Kan geen commentaar geven spring namelijk neit
Binnenkort kom ik haar een x meeten hoor

QundP schreef:wat een leuk pony'tje, heeft een leuk hoofdje!!
Pistasche schreef:Ik zou maar uitkijken met je gebroken arm voor je het weet val je op die arm en gaat het mis! Verder ziet het er leuk uit! Knappe pony is het
Dankje
loveginger schreef:ziet er netjes uit hoor vooral na zon val en je gebroken arm.
gaat helemaal goed komen met jullie!
veel plezier en succes met je gebroken arm
ps: ik ging gister ook springen en mijn pony struikelde en ging dus ook op de knieën toen ben ik er ookvoorover met een koprol vanaf gevallen:P

MisMartine schreef:Haha paardrijden met een gebroken arm
Echt die-hard! Doe je goed
Dankje
Mies_Apollo schreef:gelukkig was je arm goed beschermd met het gips! leuk om wisky ook is te zien springen!
foto 10 is mooi!
Kus!

absque_dubio schreef:Hihi ik werd door verwezen naar dit topic, want sinds kort rijd ik ook een welshxhackney.![]()
Ziet er leuk uit, ik zou alleen wel voorzichtig zijn met je gebroken arm, dat mag natuurlijk niet erger worden.

Ik ben trots op mijn pony
mooie foto's
Celiien schreef:Wiskyyymooie foto's
Hilde_q schreef:Ten eerste ze is niet van haar eigen pony afgevallen ( deze dus)
maar van een andere pony,, haar ouders hebben vertrouwen in deze pony

Suziej schreef:Hilde_q schreef:Ten eerste ze is niet van haar eigen pony afgevallen ( deze dus)
maar van een andere pony,, haar ouders hebben vertrouwen in deze pony
Dit is toch haar eigen pony?
Ze moet inderdaad zelf weten wat ze doet, maar dat maakt het niet minder onverstandig.
Ziet er nog steeds netjes uit ondanks je gebroken arm
Dewii schreef:Wisky!!!Ziet er nog steeds netjes uit ondanks je gebroken arm

Bright schreef:ik vind het wel onverantwoordelijk om te gaan springen, terwijl je zegt dat je je arm hebt gebroken.
Zelf ben ik ook niet slim, ik was geopereerd en zat zelf na 4 weken ook weer op het paard, was geopereerd aan alle 2 mijn agillespesen tegelijk.
Maar ik deed het erg voorzichtig.
jij hebt je arm gebroken, en springt dan, naja je ziet wat ervan komt, je valt, en straks val je wel op je arm en dan ben je de pineut.

emjam schreef:wat is er gebeurt dat je je arm hebt gebroken??
ziet er verder nog best goed uit voor het rijden met een gebroken arm
hoe is het eignelijk nog met die val afgelopen??

Western_4 schreef:Heej leuk paardje!
Maar of het nou zo verstandig is om met een gebroken arm te gaan paardrijden?!
Ik hoop dat het goed gaat verder nog!
Veel plezier met hem!