Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Nee, daar mag je niks omdoen dus helaas.
Als het zou mogen liep de mijne in de ring met witte bandages en springschoenen
. Vaak zie ik mensen ook inrijden met witte bandages voor en achter, én springschoenen. Dat vind ik pas overdreven; het is vaak genoeg bewezen dat bandages totaal geen nut hebben, en je moet ze er vlak voor je proefje weer afhalen, waar je ook weer tijd mee kwijt bent...
Citaat:En daarbij: met losrijden ga je toch niet vreselijk moeilijke/zware oefeningen doen waaraan een zeker risico (voor de benen) is verbonden? Gewoon ff lekker loswerken en dan de ring in.
. Aranel schreef:het is vaak genoeg bewezen dat bandages totaal geen nut hebben, .........
En daarbij: met losrijden ga je toch niet vreselijk moeilijke/zware oefeningen doen waaraan een zeker risico (voor de benen) is verbonden? Gewoon ff lekker loswerken en dan de ring in.

) doen hoor
Hoe krijg je je paard anders helemaal los en optimaal voorbereid? DendroFleur schreef:maar met wedstrijden lijken me witte peesjes veel practischer.
MariekeS_ schreef:Ik snap dat het niet mag in de ring, maar een paar dat zich zelf aanstoot ofzo zal dat hoogst waarschijnlijk in een proefje dan ook doen, toch?
WinBinChes schreef:Als een paard goed opgeleid is, is bescherming helemaal niet nodig. Daarom mogen ze niet op wedstrijd. Niet omdat er punaises onder gedrukt worden.
Urielle schreef:WinBinChes schreef:Als een paard goed opgeleid is, is bescherming helemaal niet nodig. Daarom mogen ze niet op wedstrijd. Niet omdat er punaises onder gedrukt worden.
Dus jij beweert nu dat het paard van Minnie_Muis, PintoNatal, Beaux, Patsur, Borg, Dondeyne, Pion, A_N_O_U_K_, Rowna, Rytm, Mosh, jouzelf, 0Maris0, Nibbit, Blacklight, Annemeik en mijzelf niet goed opgeleid zijn? Dat is nogal een stelling die je daar neerzet
WinBinChes schreef:Als een paard goed opgeleid is, is bescherming helemaal niet nodig. Daarom mogen ze niet op wedstrijd. Niet omdat er punaises onder gedrukt worden.
Annemeik schreef:WinBinChes schreef:Als een paard goed opgeleid is, is bescherming helemaal niet nodig. Daarom mogen ze niet op wedstrijd. Niet omdat er punaises onder gedrukt worden.
Ik lees het je hier wel beweren. Idd mag het niet in de ring en daar heb ik persoonlijk ook vrede mee. Ik haal ze gewoon af voordat ik de ring in ga. Maar tijdens het losrijden vind ik het bij onze beide paarden nut hebben.
Annemeik schreef:Jij zegt dat een goed opgeleid paard geen bescherming nodig heeft, dus als wij vinden dat onze paarden wel bescherming nodig hebben, zeg jij dus dat onze paarden niet goed opgeleid zijn.
Urielle schreef:Je schreef niet 'volgens de KNHS is bescherming niet nodig als een paard goed opgeleid is,' dus mag ik er bij een dergelijke uitspraak vanuit gaan dat het jouw overtuiging is.
Annemeik schreef:Dat kan wel, maar we hebben het hier niet over het rijden IN de ring met bescherming, we hebben het hier over het rijden in de inrijbak met bescherming.
Citaat:Ik snap dat het niet mag in de ring, maar een paar dat zich zelf aanstoot ofzo zal dat hoogst waarschijnlijk in een proefje dan ook doen, toch?
)