Uckfield (Landino x Jackson) @ work.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

natas_joy

Re: Uckfield (Landino x Jackson) @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:39

nicky_4you schreef:
Nou als jij niet kan zien dat dit zadel niet past dan mis je toch die ervaring? het ligt niet aan mij hoor kijk maar eens hoeveel mensen dit ook zien.
en bovendien ben ik geen 13 meer hoor. mijn profiel is nog niet aangepast Knipoog en leeftijd zegt nix over ervaring hoor Lachen

ow je wil zeggen dat je nu 14 ben ROFL of al 16 Clown
maar ze bedoelt ook vooral met hoe jij reageer in topic's Knipoog dat zou best wel even wat volwassener kunnen als je tenslotte geen 13 meer bent Knipoog

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:41

Nou wat is er dan mis? mag de waarheid niet gezegt worden ? ik zie nou niet echt verschil met de andere mensen die ook datzelfde commentaar al geven.
en nee ben geen 14 Knipoog 15 inmiddels Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:44

nicky_4you schreef:
Nou wat is er dan mis? mag de waarheid niet gezegt worden ? ik zie nou niet echt verschil met de andere mensen die ook datzelfde commentaar al geven.
en nee ben geen 14 Knipoog 15 inmiddels Lachen

Goed, nog 1x Haha! Heb jij de regels van HAW wel eens doorgelezen? Het is bedoeld om rijtechnisch commentaar te geven. Jij hebt jouw mening gegeven over het zadel en de ezels, prima. Dat kan heel goed in 1 enkele post, en als je het allemaal wat vriendelijker en volwassener brengt zal er waarschijnlijk wat minder weerstand opgewekt worden. Het lijkt mij niet de bedoeling dat er nuw eer pagina's lang op doorgegaan wordt. Dus Nicky, je punt is duidelijk.
Laten we het nu weer over de foto's van Patty en Uckfield hebben. Lachen

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:48

Nou sorry hoor maar ik had het gewoon in 1 post..en als mensen dan erop quote en vragen hoe ik daar op kom of wat de reden is dan geef ik toch gewoon antwoord?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:50

Moderatoropmerking:
Kunnen we het hier gezellig houden?
nicky_4you, iedereen mag reageren, de waarheid mag gezegd worden, maar het gaat er ook om op wat voor manier je het brengt.

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:58

Haha! Ziet er super uit Patty. Je gaat vast nog heel veel plezier aan Uckie beleven!

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:18

Vind het met loslopende paarden ertussen ook gevaarlijk , zo is hier eens een meisje heel hard gevallen.
En dan nog het grootste aandacht punt dat zadel van je. Zou toch zeer snel een nieuwe halen voordat je er weer op gaat.
En ik zou wat meer op je armen/handen letten want je houd ze heel vaak recht.

Mounia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:21

leuk paardje ,
probeer ook wat meer op je kont te blijven zitten , maar blijf oefenen je hebt hem ook nog nit zo lang ,

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:33

nicky_4you schreef:
met andere paarden in de wei is nogal gevaarlijk. wat als ze achter elkaar aangaan oid Knipoog

kwestie van voldoende controle over je paard hebben Pling Ik heb vaak zat crosstrainingen gereden met een hele groep paarden in de wei, geen centje pijn. Niet zo snel oordelen Knipoog

Gefeliciteerd met je eigen paard, leuk hoor!
Foto's zien er nog wat duwerig uit en het taktverlies in de draf viel me ook al op maar ik neem aan dat je instructie daar wel mee aan de slag gaat. Met springen mogen je beugels iig een paar gaten korter en een wat zachtere hand. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

/edit
paar kleine foutjes
Laatst bijgewerkt door Lielle op 10-03-08 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:41

Patty, gefeliciteerd met je eerste paard Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 16:50

Paardje is al een klein beetje opgeknapt, ze glimt wat meer.

Verder ga ik mee met commentaar, ze word in een te hoog tempo gereden en valt daardoor gruwelijk op de voorhand.

Je houding ga je aan werken, met goede begeleiding, en dalijk een goed zadel, komt dat wel goed.

Wel hoop ik dat je je mening hebt bijgeschaafd, en ga je met dit paardje gewoon hobbymatig lekker plezier hebben en wat wedstrijdjes rijden, het is geen apart mooi paard, gewoon een simpel, ontzettend lief paardje.
Niet proberen te rijden voor de verkoop, maar gewoon lekker lol hebben met dit lieve dier .
dan komt het helemaal goed Knipoog

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:09

ik vind het een leuk paard, rijden ziet er netjes uit hoor! ontspannen!

katrien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:18

Gefeliciteerd! Haha!
Het rijden ziet d'r lekker vlot-actief uit! Lachen
Foto 10 vind ik gaaf! Haha!
Succ6 met je paard! Lachen

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:52

crossmonster schreef:
Paardje is al een klein beetje opgeknapt, ze glimt wat meer.

Verder ga ik mee met commentaar, ze word in een te hoog tempo gereden en valt daardoor gruwelijk op de voorhand.

Je houding ga je aan werken, met goede begeleiding, en dalijk een goed zadel, komt dat wel goed.

Wel hoop ik dat je je mening hebt bijgeschaafd, en ga je met dit paardje gewoon hobbymatig lekker plezier hebben en wat wedstrijdjes rijden, het is geen apart mooi paard, gewoon een simpel, ontzettend lief paardje.
Niet proberen te rijden voor de verkoop, maar gewoon lekker lol hebben met dit lieve dier .
dan komt het helemaal goed Knipoog

Ik neem aan dat je het paard kent? Anders vind ik het nog wel wat om te zeggen over een andermans paard dat het geen apart mooi dier is en dat ze hem niet voor de sport gebruikt. Ik denk dat iedereen harstikke blij is met zijn eigen paard en hem ook mooi vind.

Overigens vind ik de houding van de TS keurig! Soms zit ze iets te ver naar voren maar over het algemeen heb ik er niks op aan te merken Lachen

En nicky_4you: ik denk dat jij gewoon niet meer moet reageren, want dit gaat dadelijk het 3e topic worden dat door jouw rottige antwoorden gesloten moet worden. Ik vind het heel knap dat jij vanaf een plaatje kan zien dat het zadel niet goed past, aangezien de TS er 9 van de 10 keer met de handen voor zit zodat je het niet duidelijk kan zien. Overigens ken ik jouw naam niet in de zadelpas-service dus vraag me af of je er ook echt verstand van hebt..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:06

Jammer dat er zo fel gereageerd moet worden op sommige mensen, die het goed bedoelen.
Wat betreft het paard wat los erbij in de wei staat. Het is gelukkig neit mijn verantwoordelijkheid en het blijven levende wezens, het normaal grazende dier hoeft maar 1 keer uit zijn dak te gaan wat nare gevolgen/ consecuentie's kan hebben voor de ruiter.
Het kan 100 keer goed gaan, maar het hoeft maar 1 keer fout te gaan.
Verder vind IK het niet verantwoord en wat de rest daarvan vind of denkt is aan hem, ik zeg wat mij opvalt that's it!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:43

wat een leuk ding Lachen met veel oefenen komen jullie er wel, de verbeter puntjes die ik heb zijn al gezegt dus een bèètje nutteloos die te gaan herhalen hé Lachen veel succes &plezier met dit beestje! Haha!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:46

Pashon ik vind ook dat je hiermee gelijk hebt. Zou dat zelf nooit zo doen.Dan zoek je het naar mijn idee zelf ook gewoon op.
Verder vind ik ook dat nicky_4you gelijk heeft met dat zadel. Het is duidelijk te zien dat t niet lekker licht, en dit zegt ook niet alleen zij, Maar meerdere bokkers.
Vind het er wel wat beter uitzien dan de vorige keer.maar let wel op je handen Knipoog

photographer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 18:51

wat een gezeik wat een gezeur

veel plezier met je nieuwe paardje!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:28

Dit ziet er echt niet zo verkeerd uit. Veel plezier ermee!!!
Verder vind ik dat je aan de hand van een foto niet echt kunt beoordelen of een zadel past, of niet. Er is een opleiding voor Zadelfitter maar naar het schijnt zitten hier dus een aantal helderziende meisjes in de Pennyleeftijd die het vanaf een foto wel even zullen vertellen.....

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:32

Gefeliciteerd met je gloednieuwe aanwinst! OK dan!
Kan lekker lopen. Veel plezier ermee, maar denk dat dat wel gaat lukken!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:43

Het ziet er al heel leuk uit!! jullie rijdne leuk samen!!

neemt neit weg dat ik medeleiden heb met het paardje omdat je haar weer snel wilt doorverkopen, en geen band wil opbouwen enzo, dan zou het beestej toch beter af zijn bij een leuke meid die leuk met haar aan de slag ging en ook van haar houd... En ook blijf ik erbij dat het je echt niet gaat lukken je neit te hechtenm dat gebeurt gewoon! maar het is je eigen keuze, ik ben een gevoelsmens dus vandaar dat ik het zo zie, ik wens jullie in elk geval erg veel plezier en rijervaring samen!!

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:44

Ze ziet er al beter uit als eerst (: En het mondje gaat (voor zover ik op de foto's kan zien) ook niet meer zo vaak open.
Het gaat de goede kant op!
Overigens vind ik het knap dat veel bokkers van een paar foto's kunnen zien dat het zadel niet goed ligt, ik doe ze niet na =P

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:45

Ik heb eerder een foto gezien van het paard met de ezel samen, niet echt aan te raden..

Paard kan dampig worden, en soms zo extreem dat het leid tot de dood.

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:48

er zijn ook zat paarden die dampig wordne zonder dat ze bij een ezel staan ,en genoeg paarden die neit dampig worden terwijl ze wel bij een ezel staan, dus ach... Knipoog

Udella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 19:50

Sjapaz schreef:
er zijn ook zat paarden die dampig wordne zonder dat ze bij een ezel staan ,en genoeg paarden die neit dampig worden terwijl ze wel bij een ezel staan, dus ach... Knipoog

Dus ach? Het risico loopt er altijd..
Zelf heb ik 2 ponys mogen meemaken die door de besmetting van een ezel ingeslapen mochten worden. (waren niet mijn pony's) En dan schrik je toch wel even, daarom dat ik dit meisje hiervoor wil waarschuwen.