Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Linn_ schreef:Hier kan een slotje op!
_Linn_ schreef:Ik trek het paard niet in de krul, het is een spring paard en die loopt uit zichzelf in de krul.
Over het algemeen lopen de paarden daar namelijk wat meer met het neusje eruit dan hoe het er bij jou uitziet..
. PintoNatal schreef:Waarom als hij dan uitzichzelf aan de teugel loopt staat die slof zo strak?

" Ik rij hem niet in de krul, het is een springpaard en loopt vanzelf in de krul". Was dat nou weer voor redenatie dan?
Niet om mezelf vakkundig te noemen, maar ik zou je zo nog niet eens op "mijn vrijetijdspaard" laten rijden
) _Linn_ schreef:Dat heb ik dan onbewust gedaan, ik heb nooit met slof leren rijden, kreeg daar ook niet echt begeleiding met het rijden. Ik dacht dat ik gewoon goed bezig was omdat niemand er commentaar op gaf.
_Linn_ schreef:Hoezo dan als ik weten mag? Als ik hier vooraf al kwade bedoelingen mee had, zou ik dit topic niet maken.
Dat geeft ook helemaal niks! Maar begin geen nonsens uit te kramen, zoals springpaarden die altijd in de krul lopen e.d.

Citaat:Als ik Egbert was geweest had je nu per direct een ander stage adres kunnen zoeken