tenen naar binnen is inderdaad heel lastig, wat kan helpen is om eens bv op een tree van een trap te gaan staanje vast te houden aande leuning en terwijl je je boven lichaam helemaal recht houdt een van je benen zijwaarts omhoog te doen (hoop dat je me snapt) Als je dit goed doet merk je dat er een spier in je bovenbeen (bij je heup) zich aanspant. De meeste mensen hebben dan zoiets van:
HUH?? ZAT DAAR EEN SPIER??
Maar deze spier zorgt er ook voor dat je been lang blijft.
Wat ook helpt is het volgende:
Vraag eens aan iemand om als je op je paard zit met de voet normaal in de beugel om zijn hand met lichte druk op je enkel/hiel te plaatsen, en probeer deze dan eens wegtedrukken met je been.
Meestal is het teentje naar buiten een gevolg van niet helemaal op de zitbeen knobbeltjes zitten en teveel op je kont, je been draait daardoor naar buiten met je teen er bij. Het is dus een gevolg van je zit. probeer met het veranderen van je zit je gehele been meer naar binnen te draaien, omdat het niet allen je teen is die naar binnen moet maar je hele been, geloof me dit heb je niet 123 onder de knie maar als je die rare spier op de eerste manier gaat trainen zal je het verschil aanzienlijk merken, alleen je voet draaien heeft geen nut ziet er de eerte 10 min beter uit maar je krijgt op den duur last van je enkels..
Hoop dat ik je iets heb kunnen helpen...
Probeer t eens
Succes!!!!!!!!!