mepril schreef:xx_Horsiex schreef:Crazycat, wat ondoordacht? Ik ken de ruiters toevallig in het echt, dus ik kan daarop best beoordelen of ze wel of niet te groot zijn. Lees voordat je zelfondoordacht praat.
volgens mij vertel je steeds dat je ze wel kent en wat maakt dat uit volgens mij heb je gewoon een hekel aan hun en wil je ze hier af kraken nou das wel een beetje zielig van je ik vind eigenlijk dat de ts zelf mag bepalen wat ze met die pony doet en wie ze er op zet dat is alsnog niet aan jou vind je wel heel erg vreemd reageren steeds en dat valt mij denk ik niet aleen op
TS mischien zijn de meiden wat te groot maar dat wil niet zeggen dat ze te zwaar zijn en de pony er last van heeft mijn bijrijdster is ook te groot voor mn pony maar die word ook niet gehindert en als ik daar een klein meisje op zou zetten zou het helemaal niet goed komen ook mogen ze hun tenen wel iets meer naar binnenhouden maar zie dat er aan hun houding word gewerkt ik zou dan zeggen ga zo door en leuke pony hoor zie niet dat ie al 22 is
Das een goeie, jij gaat zomaar in het wild roepen dat ik een hekel aan de meisjes heb? Wat denk jij je wel niet? Want dat is helemaal niet waar. Ik vind Tessa en Vera allebei aardige meisjes die zeker willen leren. Maar het gaat mij hier om de PONY en ik vind de manier waarop hij gereden wordt en hoelang i.mo. zeker niet goed. En daar geef ik commentaar op. Leer jij eerst maar eens lezen en fatsoenlijk typen voordat je commentaar geeft en dingen suggereert die helemaal niet waar zijn!

) Zei zegt zelf ook 'ik ga dan Marieke groomen' ik zeg ook 'mijn groom'
nee want ik ben géén proff. ruiter, ik ben maar een simpel M ruitertje 

Ik denk niet dat ik hiervoor een topic geopend heb.