Mijn grooms@Oude Oscartje springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Mijn grooms@Oude Oscartje springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:08

mepril schreef:
xx_Horsiex schreef:
Crazycat, wat ondoordacht? Ik ken de ruiters toevallig in het echt, dus ik kan daarop best beoordelen of ze wel of niet te groot zijn. Lees voordat je zelfondoordacht praat.

volgens mij vertel je steeds dat je ze wel kent en wat maakt dat uit volgens mij heb je gewoon een hekel aan hun en wil je ze hier af kraken nou das wel een beetje zielig van je ik vind eigenlijk dat de ts zelf mag bepalen wat ze met die pony doet en wie ze er op zet dat is alsnog niet aan jou vind je wel heel erg vreemd reageren steeds en dat valt mij denk ik niet aleen op

TS mischien zijn de meiden wat te groot maar dat wil niet zeggen dat ze te zwaar zijn en de pony er last van heeft mijn bijrijdster is ook te groot voor mn pony maar die word ook niet gehindert en als ik daar een klein meisje op zou zetten zou het helemaal niet goed komen ook mogen ze hun tenen wel iets meer naar binnenhouden maar zie dat er aan hun houding word gewerkt ik zou dan zeggen ga zo door en leuke pony hoor zie niet dat ie al 22 is

Das een goeie, jij gaat zomaar in het wild roepen dat ik een hekel aan de meisjes heb? Wat denk jij je wel niet? Want dat is helemaal niet waar. Ik vind Tessa en Vera allebei aardige meisjes die zeker willen leren. Maar het gaat mij hier om de PONY en ik vind de manier waarop hij gereden wordt en hoelang i.mo. zeker niet goed. En daar geef ik commentaar op. Leer jij eerst maar eens lezen en fatsoenlijk typen voordat je commentaar geeft en dingen suggereert die helemaal niet waar zijn!

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:17

]

Das een goeie, jij gaat zomaar in het wild roepen dat ik een hekel aan de meisjes heb? Wat denk jij je wel niet? Want dat is helemaal niet waar. Ik vind Tessa en Vera allebei aardige meisjes die zeker willen leren. Maar het gaat mij hier om de PONY en ik vind de manier waarop hij gereden wordt en hoelang i.mo. zeker niet goed. En daar geef ik commentaar op. Leer jij eerst maar eens lezen en fatsoenlijk typen voordat je commentaar geeft en dingen suggereert die helemaal niet waar zijn![/quote]

het lijkt gewoon zo want je roept niet 20 keer van ik ken die meisjes persoonlijk en wat die mensen met die pony doen moeten ze zef weten daar heb jij niks mee te maken en zo zwaar zal het niet zijn voor die pony
die kan vast nog wel wat hebben en als je die meisjes leuk vind moet je hier niet zulke rare dingen roepen want het lijkt gewoon heel raar de ts is trots op die dames en jij kraakt ze af

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:27

Ik kraak ze helemaal niet af, lees toch beter meid voordat je wat roept.

Als je op Bokt een topic plaatst kun je commentaar verwachten. En dat geef ik. Of ik ze nou wel of niet aardig vind.

Paperclip3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:33

joycie17 schreef:
Ik vind dgrote nog wel mee vallen maar ik zou als rijdster wel vallen over jou manier van benadering met steeds het woord grooms?! Misschien ben ik hier ligt geraakt in maar grooms zijn voor mij de meiden/jongens die de paarden klaarzetten voor anderen en al het stalwerk doen. En alsof het een uitzondering moet zijn dat ze bij jou mogen rijden. (wat ze trouwens helemaal niet verkeerd doen!)

Misschien is het woord bijrijdster als je het persee met een woord wil aanduiden beter maar ik zou ze gewoon lekker bij de naam noemen!

Sorry maar over zo'n aanspreektoon val ik!

hier ben ik het helemaal mee eens, niks tegen jou hoor. maar het lijkt net op je jezelf de wolken inpraat. Als ik alleen naar de tekst kijk dan denk je serieus dat je ahum. Profesionele amazone bent.

Marjella86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:41

aaaaah een penny meisje wat jaloers is op de meiden die lol met dr knol hebben

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:52

Vallen jullie nu serieus over het woordje 'groom'.......???

Serieus OMG... Meer heb ik daar echt niet over te zeggen. Dat je je eigen DÁÁR druk over kunt maken zeg? Mag dat kind geen groom zeggen ofzo? Móet je zelf een tópruiter zijn dat je van BOKT mag zeggen dat het je groom is??

Echt híer valt mijn mond echt van open Lips are sealed

Kom op eh, ze zegt zelf toch dat het een grapje was???

Een vriendin van mij groomt mij ook op wedstrijden, zonder haar raak ik behoorlijk in de stress (en ben haar daar ook behoorlijk dankbaar voor Knipoog ) Zei zegt zelf ook 'ik ga dan Marieke groomen' ik zeg ook 'mijn groom'
Maar wacht dát mag ik niet meer zeggen Pling nee want ik ben géén proff. ruiter, ik ben maar een simpel M ruitertje Ja

Alsjeblieft zeg.....

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:58

Ze had direct moeten zeggen dat het een grap was, maar dit werd gewoon niet duidelijk. En al helemaal niet na een paar reactie wie ze plaatste zoals:

ChingYi_Dino schreef:
Maar ze zorgen er wel altijd voor dat de paardjes netjes klaarstaan OK dan!

Pas aan het einde van pagina 2 werd duidelijk verteld dat het een grap was. En ja, ik val er over. Jij rijd iig nog wedstrijden, dat doet zij nieteens. Ik zou het niet leuk vinden als ik groom werd genoemd terwijl ik gewoon rijd op hetzelfde niveau als het baasje van het paard zelf.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:02

snap het dan!!! Stoom uit je oren

Ze zijn zelf allemaal jos lansink Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:27

Suziej schreef:
Ze had direct moeten zeggen dat het een grap was, maar dit werd gewoon niet duidelijk. En al helemaal niet na een paar reactie wie ze plaatste zoals:

ChingYi_Dino schreef:
Maar ze zorgen er wel altijd voor dat de paardjes netjes klaarstaan OK dan!

Pas aan het einde van pagina 2 werd duidelijk verteld dat het een grap was. En ja, ik val er over. Jij rijd iig nog wedstrijden, dat doet zij nieteens. Ik zou het niet leuk vinden als ik groom werd genoemd terwijl ik gewoon rijd op hetzelfde niveau als het baasje van het paard zelf.

Nou dat is nou echt wel het laatste waar ik me eigen druk over zou maken..... Clown

Als dat kind het nou leuk vind om grooms te zeggen, wat is dan het probleem? Lachen

Ik zie hier zulke kinderachtige reactie's voorbij komen Je kan het ook op een normale manier zeggen...

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:30

casperrr schreef:
Nou dat is nou echt wel het laatste waar ik me eigen druk over zou maken..... Clown

Als dat kind het nou leuk vind om grooms te zeggen, wat is dan het probleem? Lachen

Ik zie hier zulke kinderachtige reactie's voorbij komen Je kan het ook op een normale manier zeggen...

Wat is er dan mis met de manier waarop het is gebracht? Van mij mag ze het leuk vinden, wil niet zeggen dat iedereen het leuk vind. Ik vind grooms uit de mond van iemand die op dit niveau rijd aardig uit de hoogte klinken. Oké, het was als grap bedoeld, dus mijn commentaar is overbodig, maar zo kwam dit niet op mij over. Pas na een tijd werd het duidelijk dat het een grap was.

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:07

Marjella86 schreef:

ja zo leek het mij ook ja maar goed heb het mis volgens haar

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 23:14

ik zie meiden die heel veel geluk hebben met iemand waar ze voor de pony's mogen zorgen en mogen rijden!!!! Cool

eigenaresse vind het leuk en je doet die meiden er heel veel plezier mee, beetje jarloers?

ik ook wel hoor, maar ik gun het ze van harte, lang leve zulke mensen Vork
ze komt amper onder zijn buik en pony lol... en oefening baart kunst Haha!

en nog iets... je kan op zo'n pittige pony geen klein kind zetten.. dat is link! en pony heeft het zo zwaar dat ze nog moeite hebben om hem rustig te laten springen, ik zie geen probleem.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 23:47

Rolleyes Ik denk niet dat ik hiervoor een topic geopend heb.
De mening zijn verdeeld maar laat iedereen wel in zijn waarde..
Het woordje groom was gewoon als grap bedoeld en ik snap idd ook niet dat iemand zich daar nou zo druk over zou maken. De meiden vinden het prima, what's the problem?..
Die pony wordt meestal alleen gebruikt voor buitenritten, springen en af en toe wat hobbelen in de bak. Alleen datgene wat hij leuk vindt en nog aan kan, voor de rest staat hij gewoon rustig op stal of met zijn vriendje op de wei of maken we soms een klein wandelingetje.
Oscar heeft totaal geen moeite met die meiden op zijn rug, want dat zou zo'n koppig beestje als hij direct laten merken, aangezien hij al begint te stijgeren of bokken als er ook maar een klein iets is wat hij niet fijn vindt(ervaring)..

En nou weer ontopic Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 07:18

is de pony van jou,TS?
dat begrijp ik uit de reacties die ik gelezen heb........

ach oke de combinatie is niet ideaal,maar als ze niet al te vaak en veel rijden,lijkt het me geen probleem voor hem....

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:51

Suziej schreef:
casperrr schreef:

Wat is er dan mis met de manier waarop het is gebracht? Van mij mag ze het leuk vinden, wil niet zeggen dat iedereen het leuk vind. Ik vind grooms uit de mond van iemand die op dit niveau rijd aardig uit de hoogte klinken. Oké, het was als grap bedoeld, dus mijn commentaar is overbodig, maar zo kwam dit niet op mij over. Pas na een tijd werd het duidelijk dat het een grap was.

Het ging mij om reactie's zoals dit:

Citaat:

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:38

leuke pony Lachen hij doet het goed voor zijn leeftijd Ja

stefaniietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:43

Ik snap niet waarom jullie je allemaal druk maken .
de ene keer maken jullie je druk dat de ruiter te " zwaar " en te groot is ! de andere keer is het over het woordje " groom " .
Begint Chingyi daarvoor een topic ?
Om droevig van te worden !
Chingyi heeft dit topic geplaatst waarschijnlijk voor er plezier aan te hebben en niet voor zo'n sarcastische reacties !

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:00

De ruiter is zeker niet te groot!!
de peesbeschermers alleen wel...
ziet er verder wel oke uit probeer te ontspannen

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:05

Je grooms? Jeetje jij hebt het lekker hoog in je bol zitten.. Koe Koe

Daarbij vind ik dat het voor deze pony wel genoeg is geweest, zet er een licht ruitertje op waar hij een paar keer in de week zijn spiertjes nog wat mee kan bewegen. Maar niet meer die springwerk met een ruiter die hem eigenlijk alleen maar in de weg zit..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:07

ChingYi_Dino schreef:
Rolleyes Ik denk niet dat ik hiervoor een topic geopend heb.
De mening zijn verdeeld maar laat iedereen wel in zijn waarde..
Het woordje groom was gewoon als grap bedoeld en ik snap idd ook niet dat iemand zich daar nou zo druk over zou maken. De meiden vinden het prima, what's the problem?..
Die pony wordt meestal alleen gebruikt voor buitenritten, springen en af en toe wat hobbelen in de bak. Alleen datgene wat hij leuk vindt en nog aan kan, voor de rest staat hij gewoon rustig op stal of met zijn vriendje op de wei of maken we soms een klein wandelingetje.
Oscar heeft totaal geen moeite met die meiden op zijn rug, want dat zou zo'n koppig beestje als hij direct laten merken, aangezien hij al begint te stijgeren of bokken als er ook maar een klein iets is wat hij niet fijn vindt(ervaring)..

En nou weer ontopic Lachen

Waarom plaats je dan alleen maar topics als deze en topics waar je nog behoorlijk hoog met hem springt? En niet de topics waarop rustig op hem omgehobbelt wordt?!!

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:37

Ik vind het nog best wel netjes! Aangezien je zelf zegt dat het niet een al te makkelijke pony is Lachen
met de spring moment moet ze soms nog contact houden maar ze doed het ook af en toe goed, en het zelfde geld voor de tenen Lachen
en foto 22 is echt grappig!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 21:18

Snoevie: De pony is niet officieel van mij, maar ik mag hem de meine noemen en doe dan ook gewoon alles met hem wat ik met mijn eigen paard zou doen.

doerakje: De peesjes zijn ietsjes te groot, maar vertekend zoiezo al door het bont, hij heeft alle bewegingsvrijheid, dat kijk ik altijd na Knipoog
Wordt aan gewerkt! Lachen

BeLoVeD: Jeetje, en jij bent een beetje scheel? (Niet stom bedoeld hoor, maar als je nou nog niet weet dat het als grap bedoeld was en als je dan zo'n reactie gaat geven kun je et verwachten..)
Daarbij kan deze pony echt niet door een onervaren gereden worden.. Bovendien is hij dol op springen. Ik heb anders maar 1 topic lopen waar ik hoog met hem spring hoor, verder veel buitenrijfoto's en wat in de bak oefenen, misschien eerst uitzoeken voordat je zomaar wat roept?

De rest: Bedankt! Ook voor de tips, wordt zeker aan gewerkt! Lachen

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:20

Nou, ik vind het niet gek dat Oscar braaf is als er drie uur lang achter mekaar op gehobbeld wordt. Dan zou ik ook braaf zijn van vermoeidheid.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 21:22

Braaf? 3 uur achter mekaar?
Waar haal jij dat uit?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:22

Uit wat ik gehoord heb van andere Ching Yi.