8 jarige Kwnper @ work aan de passoa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSoline

Re: 8 jarige Kwnper @ work aan de passoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:55

garny95 schreef:
je zou er een topic aan kunnen wijden, wat de gevolgen zijn voor je paard als die structureel werkt in een zwaardere bak, ik denk dat er veel reacties op komen evenals dat het de ogen opent voor andere bokkers die zo'n bak gewoon vinden.

Waarom? Jullie moet niet zo zeuren de bak is goed en wij weten het beter heb gezin in de dissusie en anders je dat niet aan kan doet dat maar ergens anders in een ander topic!!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:01

voor iedereen: je mag de bak altijd komen meeten Tong uitsteken nee we weten dat de bak niet perfect is het is een losgooi en longeerbak,door het longeren lopen er 'loopsporen' en daardoor loopt hij ( voor het rijden) ongelijk en hij oogt soms idd wat zwaar,vind ik ook.Maar niet heel de bak is zwaar,meestal het spoor waar alle paarden hebben gelopen.En daar lopen de paarden ook gewoon vrolijk doorheen.Daarintegen in de manege al oud,en we krijgen binnenkort een nieuwe locatie.De 20x60 bak heeft een geheel nieuwe bodem gekregen,maar de eigenaresse gaat de ander bakken niet doen aangezien ze dat geld liever in goede bakken voor de nieuwe locatie steekt.En dat is logisch.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:55

nikilover schreef:
voor iedereen: je mag de bak altijd komen meeten Tong uitsteken nee we weten dat de bak niet perfect is het is een losgooi en longeerbak,door het longeren lopen er 'loopsporen' en daardoor loopt hij ( voor het rijden) ongelijk en hij oogt soms idd wat zwaar,vind ik ook.Maar niet heel de bak is zwaar,meestal het spoor waar alle paarden hebben gelopen.En daar lopen de paarden ook gewoon vrolijk doorheen.Daarintegen in de manege al oud,en we krijgen binnenkort een nieuwe locatie.De 20x60 bak heeft een geheel nieuwe bodem gekregen,maar de eigenaresse gaat de ander bakken niet doen aangezien ze dat geld liever in goede bakken voor de nieuwe locatie steekt.En dat is logisch.

Tjaa, een paar paarden meer of minder met een peesblessure maakt ook niet uit! Vork

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 23:06

Zooist schreef:
nikilover schreef:

Tjaa, een paar paarden meer of minder met een peesblessure maakt ook niet uit! Vork

nee we geven toch geen bal om de paarden

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 23:09

nikilover schreef:

Dat was al duidelijk gemaakt! Knipoog

cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:39

xSoline schreef:
garny95 schreef:
je zou er een topic aan kunnen wijden, wat de gevolgen zijn voor je paard als die structureel werkt in een zwaardere bak, ik denk dat er veel reacties op komen evenals dat het de ogen opent voor andere bokkers die zo'n bak gewoon vinden.

Waarom? Jullie moet niet zo zeuren de bak is goed en wij weten het beter heb gezin in de dissusie en anders je dat niet aan kan doet dat maar ergens anders in een ander topic!!

Bepaal jij dat of wij in een ander topic moeten disccussieren omdat het jou even niet bevalt wat er gezegt wordt?
je mag hier gewoon je mening geven en dat doen wij. ook als jij het niet leuk vindt.
jammer voor je, maar je mag best wat vriendelijker reageren, want ik vind je nogal onbeschoft tegen mensen waarvan jij de reacties niet leuk vindt!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 10:44

ik bedoelde het niet als verwijt maar zodat je er wat mee kan, dat er een paar acuut met de hakken in het zand gaan prima maar reageer dan een beetje respectvol. Succes verder met het trainen van je paard.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:31

Zooist schreef:
nikilover schreef:

Dat was al duidelijk gemaakt! Knipoog

gelukkig,dan snappen jullie tenminste IETS toch Knipoog

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:35

oke,ik geef toe,ik heb wat onvriendelijk gereageerd.Maar jullie begrijpen niet dat wij geen luxe manege hebben,wij hebben 3 buitenbakken,2 rijbakken en 1 longeerbak.Dus je kan ook niet verwachten dat onze bakken perfect zijn,het is allemaal al oud en de bodems zijn ook gewoon 'versleten'.Maar dat betekend niet dat een paard er niet in kan lopen,heb zwaardere bakken op bokt gezien waar dan weer geen comentaar op gegeven werd.Wij zijn al blij als de bakken goed zijn om te rijden,Wij zijn geen luxe binnenbak e.d. gewend.Accept it dit is onze longeerbak,veranderen wij ook niet aan.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:47

dus hierbij mijn excuses aan de mensen die zich aangevallen voelden.En Chan,suc6 nog met Soline.Wanneer kreeg je nou je eigen paard?groetjes

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 17:44

Sorry dat ik jullie allemaal zo aanval maar vond het niet zo leuk

lauras1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 08:50

leuk paardje hoor en je hebt echt een kei cool dekje vind ik Haha!

xSoline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 08:52

lauras1987 schreef:
leuk paardje hoor en je hebt echt een kei cool dekje vind ik Haha!

Bedankt! Heb hem van iemand gekregen Knipoog