Ziet er leuk uit hoor! Tuurlijk zijn er nog wat dingetjes om aan te werken maar dan blijft het tenminste een uitdaging
Ik zou zeggen (maar heb eerlijk gezegd niet het hele filmpje achter elkaar gekeken): - probeer je benen eraan te houden, ook al is het paard wat loperig - probeer het paard lager in te stellen, meer naar de ontspanning te werken en haar een beetje uit haar (zo lijkt het) standaard houding te rijden - als ze in galop met haar achterhand naar binnen komt, probeer wat (richting) schoudervoor/schouderbinnen te rijden - als je aan de oprichting gaat werken (maar persoonlijk zou ik eerst meer naar de ontspanning toe werken); probeer dan je handen wat hoger en meer bij elkaar te houden - verder zie ik dat je stukjes op het verkeerde been lichtrijdt
Maar vooral zou ik lekker rustig door blijven gaan, dan komen de dingen vast wel goed. Oh, en les nemen als je dat nog niet hebt
Je hebt een hele fijne houding. Verder zie ik graag wat meer expressie in het totaal plaatje. En ik lijk te zien dat hij zich ontzetten uit de galop weg wil wurmen, vooral bij de inzet van die volte.
@ Pluutje: ja, je hebt helemaal gelijk van mijn benen. Ze vliegen ineens alle kanten op met dit zadel en dit paardje . Ik ga er vanmiddag weer op rijden, dus zal ik eraan denken. Haar natuurlijke houding is nog iets opgekropter en hoger dan dit. Maar je hebt goed gezien dat dit niet helemaal van mij komt. Ik zou haar graag nog wat langer en lager willen zien, om te beginnen. En dat verkeerde been... Tsja . Dank je wel voor je reactie!
@Kir_Ples: dank je . Hij wil zich niet weg wurmen, maar is scheef. Bijd e inzet vand e volte is dat wel beschamend duidelijk te zien . Ik zal aan de expressie werken, straks