Levensgevaarlijk, dat bitloos rijden...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Levensgevaarlijk, dat bitloos rijden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:24

Maroush schreef:
Dat dacht ik ook idd Ja Maar dat wist Renza volgens mij al Knipoog

Oh, ze vroeg naar de verschillen in werking, dus ik dacht dat ze het nog niet wist Knipoog Maar maakt ook niet uit Lachen

Edit: Okee Renza Knipoog Bij de Bitless komt ook wel druk op de neus. De Bitless kan in principe scherper inwerken, maar het is maar net hoe jij er mee omgaat uiteraard.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 22:28

Dus eigenlijk werkt de bitless qua werking op de neus hetzelfde als die van de ruitersportshop, maar zit er dan daarnaast ook nog druk bij de kaken en achter de oren, of begrijp ik het dan verkeerd?
Toch wel handig om te weten hoe iets werkt voor ik wat ga kopen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:30

Het kruislings systeem van Cook en alle afgeleiden daarvan, verdelen de druk langs/achter de kaken, achter de oren en op de neus.
Het merotische systeem van bijv. de ruitershop geeft alleen druk op de neus en onder de kin.

Druk wil zeggen alleen bij teugeldruk dus. Zonder teugeldruk is er geen druk. Knipoog

Kijk voor de uitgebreide beschrijvingen van de diverse hoofdstellen eens op http://www.bitloos.nl.
Zowel op de pagina 'Bruikleen service' als op 'Bitloze optomingen' staat een link naar 'Werking & gebruiksaanwijzing'. Daar staan per hoofdstel foto's en een linkje naar het Word-bestand met de beschrijving en (in)werking ervan.

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:32

We hadden het er zondag (?) nog over Clown Jij vergeet ook snel Knipoog

Heeft de nieuwe Voest eigenlijk ook 'ringetjes door ringetjes' bij de neusriem (als je snapt wat ik bedoel Nagelbijten / Gniffelen)?

Edit: ik zal eerst eens ff op jullie site zoeken dan Ja

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 22:36

Ja ben nu al dement Tong uitsteken en wist het wel ongeveer maar niet precies Schijnheilig

Ga maar even je site doorlezen JoviBan Haha! iig bedankt voor alle reacties iedereen.
Alleen jammer dat er niet gewoon bij een van die hoofdstellen staat "dit hoofdstel is het meest geschikt voor Roos" Haha!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:36

Dat zal toch een kwestie van uitproberen zijn... Maar volgens mij is Roos niet zo heel moeilijk Knipoog

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 09:53

Renza schreef:
Dus jat Annemieke dr hoofdstel nog wat langer en even een keer mee in m'n les rijden en met m'n instructrice overleggen, en dan kijk ik nog wel wat ik doe.

Haha, leuke beschrijving jat Haha!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 15:32

Leuk ireen! Ziet er een stuk fijner uit dan als ze aan het kopschudden is! Lekker blijven doen dit! Haha!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:00

Hihi moest toch wel beetje lachen om je topic titel en eerste foto Nagelbijten / Gniffelen

Maar ziet er super uit zo Lachen Lekker zo doorhobbelen als je er een goed gevoel bij hebt!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 22:02

ziet er netjes uit toch? op de eerste foto na:P

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 01:22

leuk paard!