Volgens mij moet je wat meer naar voren gaan zitten! Je zit als een zoutzak
Je bent te groot en je beugels zijn te kort!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxJenn schreef:Daar hebben we die lekkere malle weer!
Jeetje das even lang geleden dat ik die gezien heb!
laat ze maar lekker praten over je houding!
Natuurlijk moet ie nog verbeterd worden maar dat gaat ook natuurlijk niet binnen 2 lessen!
Ik ken iemand die rijd al meer dan 10 jaar en die zit nog als een ongelovelijke zak aardappels op haar paard!
Dat je te lang bent heeft iedereen gezegd maar voor die paar keer dat je erop zit maakt dit helemaal niks uit!
Ik ben 1.80 en heb pasgeleden nog op een ponytje gezeten van 1.45
Dit natuurlijk voor nood!
Ik vind dat je heel erg vooruit bent gegaan na je laatste topic toen je 2,5 maand reed!!
Als je zo door gaat kom je heel ver hoor!
bij mij duurde het ook heel lang voordat ik het allemaal goed onder de knie had!!!
Nou veel plezier nog een geef malle maar een dikke knuffel van mij!!
Groetjes...
SuusKiiss schreef:Leuke pony!
Volgens mij moet je wat meer naar voren gaan zitten! Je zit als een zoutzak![]()
Je bent te groot en je beugels zijn te kort!
Dit is al een miljoen keer gezegd. En zoutzak is té overdreven
Isabella_ schreef:Je kan beter zitten als een zoutzak dan kan je tenminste nog een beetje zitten!
het is beter als Hobbelen zo stuiterend op en neer en je handen heel hoog.
dat zie ik zat mensen doen die nog een jaar rijden![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel goed van je dat je zo reageerd en van sommige mensen moet je niks van aantrekken..
Isabella_ schreef:Ik bedoel dat voor sander.
ik weet niet of jij rondhobbeld met je handen hoog en je een jaar rijd?
Hij rijd wat dat betreft echt wel super hoor..
dat zitten komt wel goed.
een grotere pony ook wel!

Marjoow schreef:NEE ik mag sander niet. Dit heeft verschillende redenen en dat hoeven jullie niet te weten.
( ik vind het niet zo stom klinken eigenlijk meer handig
) Annetje schreef:Marjoow heel fijn voor je dat je hem nu terug gepakt hebt. Doe je nu weer lief dan?
Ontopic: IK vind het een leuke combinatie om te zien. Ik vind je ook zeker niet misstaan op de pony écht te groot ben je in mijn ogen niet.
Ook ben ik het met het beugeladvies van de meeste bokkers in dit topic ONEENS. Je beugels zitten naar mijn mening goed. Je knien liggen precies in de wrongen van je zadel, zou je ze langer doen, dan liggen je benen van het zadel af en kun je net zo goed een pannenkoekzadel aanschaffen.
Je beugels LIJKEN al langer, wanneer je wat meer druk uit zal oefenen op je beugels. Probeer maar eens een keer vanuit je heup, naar je knien, naar je enkels, je been steeds verder te laten zakken. Je hakken komen dan ook automatisch een stukje naar beneden en voor het oog ziet het er een stuk beter uit.
Het rechtop zitten is al meerdere keren gezegd. Het is goed dit ook te oefenen wanneer je niet op het paard zit. Zit je op een stoel? RECHTOP! Op de fiets? RECHTOP! Het klinkt stom, maar zo wordt het een automatisme om rechtop te zitten.
Leuke pony ook trouwens! Echt een mooi ding om te zien.
Marjoow schreef:Oke even voor de duidelijkheid:
NEE ik mag sander niet. Dit heeft verschillende redenen en dat hoeven jullie niet te weten.
JA ik kraak hem af. Waarom? Doet hij ook bij mij.
NEE ik ben NIET jaloers, ik vertel jullie gewoon mijn mening.
En ja, als zo'n beetje iedereen die weet HOE sander rijd en hoe ik rijd, iedereen zegt ook dat ik beter rijd.
DIt was dus mijn laatste reactie, als je meer wilt pb je maar. Mits het aardig blijft.
Ik geef alleen mijn mening, en Nadia_Mocca, om SuusKiss zo aan te vallen vind ik erg kinderachtig, zij geeft ook haar mening.
Nederland, vrijheid van meningsuiting... Mogen ze hier dan wel even mee beginnen. Tis hier "Zeik degene af die ongelijk heeft terwijl die zijn mening geeft."
Sander454 schreef:bedankt voor de reacties![]()
er zullen binnenkort weer foto volgen (zal de link hiet neerzetten)
ik zal dan goed op mijn houding/beugels letten![]()
) ik moet morgen gewoon op de manege rijden dus ik zal kijken of foto's dan lukken, of ik krijg iedereen zover dat ze buiten willen rijden in de buiten bak

( hoop dat dat mag
)