foto 9 vind ik grappig die achterbeentjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Cassandra_ schreef:Marieke_xXx schreef:Maar hoe houd jij je witte outfit schoon?
Ik vraag me precies hetzelfde af![]()
Ziet er goed uit Amber.
Commentaar gaf je zelf al of is het is door anderen verteld, dus ik vertel er maar niks meer over.
En alvast veel succes met jullie SGW debuut, maar dat gaat vast wel helemaal goed komen
_Question schreef:Ik vraag me altijd af op al jullie foto's van diezelfde crosstraining, hoe komt het toch dat ze overal goed uitkomen?! Ik kom zo vaak niet goed uit, en zie dat bij jullie nooit gebeuren ..
Verder vind ik het echt een topfjord, maar dat heb ik geloof ik al vaker gezegd.
CielitoLindo schreef:Hij doet het leuk.. Toch snap ik niet dat jullie dit doen zonder begeleidingVerder heel veel succes met jullie debuut!
jemaine schreef:als je vertrouwen in je paard hebt en je hebt talent dan hoef je er niet perse iemand bij te halen, mits je niet tegen problemen aan loopt of hoger op wilt komen. Ik vind dat jullie het goed doen
CielitoLindo schreef:jemaine schreef:als je vertrouwen in je paard hebt en je hebt talent dan hoef je er niet perse iemand bij te halen, mits je niet tegen problemen aan loopt of hoger op wilt komen. Ik vind dat jullie het goed doen
Ik wil haar HAW topic niet verpesten of een slotje bezorgen maar dit vind ik echt onzin, je rijd op een terrein met vaste hindernissen, je kan nog zoveel vertrouwen hebben in je paard maar als je onervaren bent is SGW niet iets om zomaar effe te doen.. Goede begeleiding is echt wel essentieel..