super..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wara is die van als iik vragen mag ?
Las al dat je je eerste omschrijving liefkozend had bedoeld. Maar boefje staat toch een stuk vriendelijker.
Wat ik eerder ook al zei: ik vind het er echt superleuk uitzien!
Het rijden ziet er leuk uit, en voor de mooi ben je inderdaad te groot, maar zolang je hem niet in de weg zit, en niet te zwaar bent kan het nog best.

Je zit heb niet in de weg ofzo, maar ik vind de pony te klein voor je. Dat maakt het geheel minder mooi. _Kissie_ schreef:Ja tis een mooi paardje.Je zit heb niet in de weg ofzo, maar ik vind de pony te klein voor je. Dat maakt het geheel minder mooi.
, ik vroeg me of hoe groot die is en hoe hoog jullie hier springen
(pure nieuwschierigheid hoor
) verder ben je zelf niet erg groot (net als ik) dus daar bof je mee (ik wil zelf niet meer groeien want pony's vind ik echt te geweldig
) 
Ik doe 90 met mijn haf en hoger druf ik niet
Ik ben een beetje een muts.
Mariekexzita schreef:Leuk paardje, ik vind het er ook helemaal niet storend uitzien, tuurlijk zal je over een paar jaar naar een gotere pony moeten, maar voorlopig kan het nog goed! Ik zat nog even goed te kijken of ik niks storend zag, pas ik wat beter bij die andere bokt mensen, maar helaas.
is niks engs aan. (als je maar in de goede trein zit en zo min mogenlijk overstappen )
mooie pownie or.
. leuk dekje ik heb de roze versie hier van
hoogstens wat lang, en voor het plaatje iets te lang