Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

...
...
...echt een POWERHOUSE!!!Nicole85 schreef:Jeetje wat een gezeik over het naar buiten gaat met dit jonge dier.
Het ziet er hartstikke ontspannen uit. En ik ken je niet persoonlijk Emma, alleen van de fora (AVS en hier) en ik twijfel niet aan je kundigheid en weet zeker dat je met dit ook een juiste keuze hebt gemaakt.
Ik zie dit liever dan een 3 jarig paard wat in een half uurtje tijd van longeren-zadelmak-ruitermak tot in de krul wordt getrokken.. dat zie ik ook zo vaak voorkomen!!
Dit is een en al ontspanning. En over het schrikken: als ze schrikken en over de zeik zijn, dan houd je niet een paard.. goed beleerd of nog maar net beleerd..
Maakt niet uit
Succes met het beleren van Dodo!
...super manier zo!!!
. 
maak simpele oefeningen dan gew interessanter... Djilan schreef:Nou ja ok
Ik verbaasde me er gewoon even over dat mensen zo 'geschokt' zijn dat Zahlina (en ik) na 3x erop het bos zijn ingegaan. Terwijl we dat allebei niet zouden doen als het gevoel niet goed was.
Iemand bij mij op stal met een jonge haflinger is ook na een keer of 3 erop in de longeerbak met iemand mee het bos in gegaan, zonder bit zelfsEn die rijdt inmiddels ook alleen buiten, gaat perfect! Denk dat het ook erg met je eigen instelling te maken heeft als je op je paard zit.
. Prachtig dier is het overgens