Afstappen kan een drama zijn. :+

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Afstappen kan een drama zijn. :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 09:14

Bit f hackamore?
Ik rijdt gewoon met een dubbelgebroken bitje en het ervandoor gaan is allang opgelost..
En ja ik heb les maar dat wist je al hoor want dat heb ik al vaker gezegd haha..

Maar ik heb geen tips meer nodig want snuffelhues komt langs voor het probleem. Lachen

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 13:00

He Alison,

Ik zou gewoon samen met iemand op en af stijgen. Bij mini werkt dat ook erg goed, en wat dat betreft kan je bijna geen bangere pony hebben Tong uitsteken Als iemand Zembla vasthoud, zal hij minder snel wegspringen, of zoiets dergelijks. En gewoon pas opstappen als hij stil blijft staan. Het kost wat tijd, maar hij heeft altijd gewoon braaf gedaan, toch. Dus waarschijnlijk is het gewoon aanstellerij. En het kan inderdaad zijn, dat je er dan een paar keer langs ligt. Eventueel wil ik ook wel slachtoffer spelen hoor Tong uitsteken Ik overleef het wel een aantal keren zand te happen. Als je het rustig en met beleid doet, moet het best lukken.

_Quieto_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:52

ik vind dat ook een erg goed idee, om iemand je paard vast te laten houden terwijl je op en afstapt. lijkt mij de moeite waard om te proberen Lachen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 08:46

Dat heb ik inderdaad ook weleens gedaan en toen deed hij gewoon normaal. Bloos

Maargoed zoals ik al zij doet hij het niet altijd.. Er komt binnenkort iemand van bokt kijken.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 23:02

Succes dan alvast.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 06:50

Bedankt. Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 13:43

Ik spring altijd gewoon zo snel mogelijk er af. Ze hebben niets door, ik raak ze niet op hun kont aan en de meeste paarden kijken me aan van 'huh, wat doe je hier?' Maar goed, succes met de hulp!