Palomino Joy For Life @ Work in rood Scapa setje!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Palomino Joy For Life @ Work in rood Scapa setje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 10:07

Jojet schreef:
Mariek met Mijntje is alles goed hoor. Je weet de weg toch naar stal Geertse, dus kom maar een keertje hoor. Ik hoop ook binnenkort eindelijk m'n startkaart aan te gaan vragen en dan kunnen we eindelijk ook eens op wedstrijd.

Das goed, leuk Haha! je moet anders ook is een keer meedoen bij de Kroo met een onof. wedstrijdje! Ben benieuwd hoe hard jullie gaan met de startkaart Haha!

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 10:10

Leuke combinatie! Kleurtje van de set en de pony!
Leuke foto's! Weer is wat anders dan je fries! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 12:15

Grappig paardje Marieke! Vind jou beter bij Casper passen, maar misschien komt dat omdat ik dat natuurlijk gewend ben Knipoog
Hoeveel paarden rijd jij nou ondertussen joh? Ik houd het allemaal niet meer bij Knipoog!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 18:57

Waarschijnlijk omdat Cas en ik allebei wat steviger zijn Tong uitsteken

Ik rijd er 5.... Clown

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:09

Ok, ok, dit is nog maar de 3e x dat je hem op deze manier rijdt, maar ik moet toch kritisch blijven Knipoog Hij komt er niet doorheen, op geen enkele foto en ook niet in het filmpje. Hij drukt zijn rug weg en duwt zijn onderhals er telkens een beetje doorheen. Zijn kaak laat hij ook niet los. Ga eens wat meer overgangen rijden en je handen meer dragen. Het ziet er inderdaad hangerig uit. Hij moet jouw hand meenemen, niet andersom. Ik zag je in het filmpje al tempowisselingen rijden, maar je wil daar net iets teveel. Daardoor valt hij op de voorhand en drijgt hij in galop te vallen. Houdt ze korter, daar wordt hij veel scherper en sterker van. Dat stukje teveel, daar leer je hem niets mee.
Je kan hem er ook meer met je binnenhand even doorheen vragen. En dan bedoel ik puur stelling, ook op de rechte stukken. Uiteindelijk wil je hem recht, maar dit is een handig truckje om hem er makkelijker doorheen te kunnen vragen. En dan bedoel ik vooral die kaak. Heb je hem er doorheen, dan gewoon weer rechtrichten. Op die laatste foto lijkt het al een stuk beter, maar daar moet zijn achterhand weer veel meer geactiveerd worden. Poeh, en dan je eigen zit nog. Dat heb je zelf al lang gezien, zo kritisch ben je wel op jezelf. Zit nog een hoop werk aan, maar zeker een aansprekend paardje! Echt leuk, zoveel paardjes om te trainen. Hier leer je van Haha!

kirsten131

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 22:01

Leuk hoor zo helemaal in het rood:d

Netjes Haha!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 22:11

Hee Marieke, alweer met een ander paard aan het werk. Ik zie jou altijd met zo'n hoop paarden voorbij komen Clown
Ik vind je leuker staan op Casper, maar dit kan ook prima hoor Knipoog
Leuk paard, ziet er netjes uit, maar probeer wel op je handen te letten, je lijkt ze een beetje vast te zetten doordat je ze laag en breed hebt. Maar dat heb je zelf ook al gezien las ik, dus gaat vast helemaal goed komen Ja

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 00:24

Tong uitsteken Ooohh... wat een leuk beessie! Rood staat haar goed!
Rijden ziet er al netjes uit. Wel zou ik haar graag wat lager en langer in de hals willen zien. Als ze dan eenmaal goed los is het koppie er meer bovenop. Ik heb het idee dat ze nu namelijk een beetje tegen de nageeflijkheid aan zit te hikken.
Verder ziet het er netjes uit hoor! Volgens mij loopt alles lekker wat jij onder je kont hebt. Knipoog

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:48

Mooi paardje en goed gereden , mooie foto's maar het filmpje vind ik minder..

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 21:55

Ziet er super leuk uit!
Voor de 3e keer in de bak. Ik ben een ontzettende rood-fan, wil altijd alles in het rood hebben. Dus ik vind dit heel leuk om te zien.

Probeer alleen je benen wat naar achteren te leggen en je handen wat dichter bij elkaar te houden.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:54

Jij kan ook overal mee overweg hè!! ietsje je bovenlichaam naar voor en onderbenen wat naar achter en het plaatje is af! maar dat had je zelf ook al gezien. erg leuk dier, loopt ook lekker! daar kan jij makkelijk een wedstrijd mee rijden, jullie zijn een leuke combi, maar cas is toch the best!!! Haha! Kusje

steef12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:40

Ziet er goed uit!
setje staat hem goed:)