Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nathalie16 schreef:haha ja, ben je er dan ook? Ik moet om 18.00 zag ik net. Misschien tot dan!

!
nadita schreef:Prachtige merrie. En een succesvol debuut.
Ga zo door zou ik zeggen.
Faelivrin schreef:!nathalie16 schreef:haha ja, ben je er dan ook? Ik moet om 18.00 zag ik net. Misschien tot dan!
Ja ik ben er ook! Ik zie je dan wel, heb je aangekruist op mijn lijst dus zal je extra in de gaten houden.
Sterre2000 schreef:Prachtig paard! Ziet er heel netjes uit! Persoonlijk ben ik er niet zo voor om zulke jonge paarden al zo hoog te laten lopen.. Maar goed dat is mijn mening
Veel succes op het NK!
Anoukie schreef:Prachtige merrie!
Marliesvr schreef:Het ziet er erg goed uit! Ik vind Vabiola een heel mooi paard!
Wanted2003 schreef:Ziet er goed uit hoor. Veel succes op het NK en hoe heb je ingodsnaam die laarzen ZO GLIMMEND gekregen? Ik poets me een ongeluk maar zo glimmend krijg ik ze lang niet!!

Tiestoke schreef:Heel gaaf paard om te zien!!! Jullie zijn een mooie combi, veel succes verder
mandy13 schreef:Hey Natalie, goed gedaan zeg! nette punten, veel suc6 op het NK!
Gr Mandy
KarinvdM schreef:Jullie gaan goed, gefeliciteerd!