Superfijne training in de zon met sjieke Rock

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ronacino

Re: Superfijne training in de zon met sjieke Rock

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:56

Hee ziet er goed uit! Super dat jullie weer zo fijn samen aan het werk kunnen!

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 15:49

knap hoor dat je na de operatie alweer zo aan de gang bent, petje af! aan je houding valt nog een hoop te sleutelen zoals je zelf al aangeeft.. Ik geloof dat LiSSy daar ook iets over zei waar ik het wel mee eens was, doordat je je handen zo naar beneden buigt en breed uit elkaar hebt staan lijkt het alsof je je paard wat te vast hebt.. Dus als je weer helemaal lichamelijk hersteld bent zou ik zeggen, ellebogen meer buigen en langs je lichaam en dan heb je je handen ook meteen een stuk netter.. succes en sterkte met je herstel!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 19:17

#Ymke# schreef:
Ik zit juist héél ontspannen, daarom heb ik m'n handen zo laag. Als het ware laat ik mijn handen "hangen" zodat ik niet teveel span. Op die manier doe ik niet teveel met m'n handen en rij ik hem meer van achter naar voor. Op dit moment werkt dit het beste voor mij, als ik m'n handen op normale hoogte hou ga ik juist te geforceerd zitten en rij ik hem teveel op hand ipv been.

Riannneh, bedankt voor je reactie. Ik quote mezelf even van m'n reactie op LiSSy, dat scheelt me weer typwerk Haha!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 15:40

Niemand nog tips Haha!