Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mistid schreef:Het was de tweede keer longeren, dus met de longeerlijn. Gewoon longeren kan ook in de bak, de longeerbak is er niet voor niks. Ik ben zonder longeerlijn al wel een poos aan de gang.
@ 3Hearts: Klinkt misschien l*llig, maar er was wel iemand bij, hoe moeten de foto's anders zijn gemaakt?.
Ik heb er al wel vaker opgezeten, zonder zadel. Maarja.
Citaat:Toen zei ze "Ga jij er maar op, dat wil je toch, ik kom terug als je er op zit" Ik er opgeklommen, pony deed niks, toen kwam mijn moeder, zweepje aangegeven.

Nu weet de pony teminste dat als hij maar hard genoeg bokt, je d'r vanzelf naast ligt
!
!
maar daarna ging het tog weer goed??
)
riannhuh schreef:hartstikke leuk mirthe! en wat een lieve pony!
ik vind veel commentaar eigenlijk maar uit de lucht gegrepen, jij hebt die pony al een hele tijd en weet hoe hij is.
riannhuh schreef:jullie moeten ook niet vergeten: pony's zijn veel eerder uitgegroeid dan paarden,
. Het is mijn eigen pony, en mam wil daar wel mee helpen, maarja... Ik wil het graag zelf doen. Het was idd niet helemaal mijn bedoeling om "serieus" er mee te gaan rijden, met meteen stelling enzo, maar het is een automatisme. Hij moet natuurlijk niet met de kop naar buiten lopen ofzo, maar gewoon recht is eerst genoeg... Ik heb "maar" 2 pony's om serieus te rijden, en dan Dwarrel nog, maar die is eigenlijk te klein. Waarschijnlijk moet er aan het eind van het buitenseizoen 1 weg, en dan wil ik verder met deze. Om hem dan helemaal klaar te rijden, tsja weet niet. Ik ben gewoon in een goede bui begonnen en pak hem ook niet erg vaak, volgende week wel paar keer meer, maar dan heb ik vakantie en hoeft ie daarna weer weinig te doen...
mistid schreef:maar pony's hoeven niet zo groot te worden als paarden (anders zijn ze dat ook )
Nee, ik wacht liever tot ze 5 zijn om dan rustig te beginnen.

, of stel ik weer een domme vraag? zoals zovaak