Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VValar schreef:saaraah schreef:Ik vind die diepe en ronde foto's niet fijn.
De verdere foto's vind ik echt top! Je rijd erg netjes en hij pakt het voor zo'n jong dier echt goed op
Waarom niet? Verder bedankt!

fresco schreef:Om over het dragen terug te komen, je zegt het zelf al, paard mag meer gesloten gaan in de contragalop.
Ook ziet het er uit op de foto (correct me if i'm wrong) dat tijdens je draf verruimingen je paard wat sterk wordt, als je paard meer tot dragen over gaat zal hij lichter worden in de voorhand.
ps. heeft madeleine al een kindje?

Abrahams schreef:Ik vind het laag en rond rijden en soms wat dieper doorvragen ook niet zo verkeerd hoor. Je maakt de paarden daar inderdaad lekker los mee. Als je hier beetje mee speelt (dan weer laag, diep en rond en dan weer wat hoger instellen) zal je paard zeker niet hangen en juist achter beter doortreden. Het moet je paard (en je eigen rijstijl) overigens wel passen. Misschien past het jou of jouw paard niet en vind je het daarom niet zo fijn. Zoveel mensen, zoveel verschillende rijstijlen en voorkeuren natuurlijk. Niks mis mee.
Ulissa schreef:Mijn paard wordt ook met veel variatie in hoofdhoudingen en schakelen gereden, ik heb er helemaal geen moeite mee.

Hoezo vond je de foto's dan niet fijn ogen? VValar schreef:Precies Abrahams. Jij legt het prima uit
En of ik na geef of niet kun je niet op deze foto's zien
Als ik niet zou nageven zou dat betekenen dat ik hem zou vastzetten. Dat is niet op de foto's imo te zien. Bovendien moet paard ook nageven, en dat zie je ook niet. 
JapSter schreef:Hee!
Probeer hem meer te laten nageven! hij komt teveel omhoog met zijn hoofd en zet zijn nek vast..dus rij hem meer naar beneden!
Het losrijden ziet er wel super goed uit!
Suc6!!

Abrahams schreef:Uuh op de eerste foto's rijdt ze hem juist diep en rond. Is dat dan niet laag genoeg?
Sorry, flauw. MissJ schreef:Abrahams schreef:Uuh op de eerste foto's rijdt ze hem juist diep en rond. Is dat dan niet laag genoeg?
Nee, hij moet met zijn oortjes de grond rakenSorry, flauw.
, hij ziet er altijd fijn los uit en beweegt steeds fijner van de grond.