knap hoor ik doe het je niet na..
veel plezier nog met je knappe haffie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

knap hoor ik doe het je niet na..
Als het paard het niet leuk gevonden had, of niet kon, had ie er niet overheen gesprongen maar er doorheen of gewoon helemaal niet. In iedergeval met heel veel protest waar ruiter en paard beide niet vrolijk van worden. Dit zie ik niet op de foto's.
Echt ik ben trots op je meis ga zo door !
Albert Zoer moet oppassen
sterre2007 schreef:Als ik dit zo zie heb ik maar een ding: erg zielig voor je pony!![]()
Ze kan het nog maar net bolwerken.
Als je mijn dochter was, had ik je er af getrokken.....
en kon je het voorlopig wel vergeten.
Echt belachelijk!
LoveleyHorse schreef:SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRR ESTERRR!!!!!!!!! vandaag ging ook goed !Echt ik ben trots op je meis ga zo door !
Albert Zoer moet oppassen
![]()
Kir_Ples schreef:sterre2007 schreef:Als ik dit zo zie heb ik maar een ding: erg zielig voor je pony!![]()
Echt belachelijk!
Het eerste wat ik ook dacht.
sterre2007 schreef:Als ik dit zo zie heb ik maar een ding: erg zielig voor je pony!![]()
Echt belachelijk!
__KELLY schreef:sterre2007 schreef:Als ik dit zo zie heb ik maar een ding: erg zielig voor je pony!![]()
Echt belachelijk!
ach wat zijn die albert zoer en jeroen dubbeldam en alle A-kader leden ook van die mishandelaars,
was jij niet die stripper op jumping amsterdam![]()
nee maar even serieus... ik denk dat als je af en toe zo hoog springt het echt geen kwaat kan als je het maar niet overbelast.
ik vind het echt gaaf dat je dat durf.. !
. Ryanne_ schreef:ja die balk klop idd maar goed normaal doe ik dat wel maar goed of een kruis eronder doe ik nog maar maar goed, groetjes ryanne
_Quieto_ schreef:Ryanne_ schreef:ja die balk klop idd maar goed normaal doe ik dat wel maar goed of een kruis eronder doe ik nog maar maar goed, groetjes ryanne
op een aantal foto's in je profiel (op die van wedstrijden na) heb je anders ook geen balk fatsoenlijk onder de bovenste... :S
Maartje1990 schreef:wauw!! geweldig hoor! De meeste haflingers zijn niet zo'n springers. Ik doe het je never nooit niet na zelfs niet op een paard dat zo ongeveer over de hindernis vliegt want ik kan nooit blijven staan (ik ben echt een springramp en ik vind het ook gewoon doodeng) Nou ik vind het gewoon erg knap hoor!
meeste haflingers vinden springen geweldig..
Love_Youu schreef:Wat kunnen mensen vooroordelen hebben. Oordelen zonder dat je de feiten kent dus.!