22-jarige springpony goes High!(voor zijn doen nog)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Re: 22-jarige springpony goes High!(voor zijn doen nog)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 23:38

wat een leuke pony, hij doet het goed voor z'n leeftijd Lachen hij heeft er zo te zien ook nog lekker veel plezier in!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 09:09

Plezier? Vind dat Oscar er uit ziet alsof hij elk moment neer kan vallen van vermoeidheid. Hij is 22, maar om dan zo hoog te springen? Er komt een moment waarop je moet realiseren dat hij het op gegeven moment niet meer kan. Hij kan het nu nog ja, maar voor hoelang?

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 09:43

Bedankt Nathaliia!!

xx_Horsiex: Kan jij mij 1 foto geven uit dit topic waar jij ziet dat hij geen plezier heeft? Of waar hij bijna neetvalt?
Ja, hij is 22 en nog erg actief en heeft er zelf gewoon nog de grootste lol in. En dat realiseer ik me ook Knipoog Dit was de laatste keer dat ik nog met Oscar gesprongen heb hoor Knipoog Dus vaak doen we het totaaal niet.
Nou, ik weet zeker dat hij zeker nog een jaar actief in de sport mee zou KUNNEN lopen hoor Knipoog (niet dat ik dat ga doen, maar iig)

Sielx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:39

Heel mooi! =D
is het niet te belastend voor hem?
Anders vind ik het wel heel goed van hem.. Haha!

skatja23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 22:33

Je pony heeft er veel plezier in is te zien! En dat is toch wel heel belangrijk!

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 07:01

Dankjullie! Haha!

Sielx3: om zo af en toe een keer te doen is het niet belastend voor hem Knipoog Op het moment wordt er helemaal niet met hem getraind, hij mag lekker buitenrijden en af en toe kort wat hobbelen in de bak.
Van de zomer pakken we de springtraining wel wat op, maar houden we het ook maar op 1x in de 2 weken, dat ligt eraan. Iig niet meer dan hetgeen dat hij aankan en wil.