Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lauss schreef:Zie je dat niet? Dat het lijkt alsof z'n rug doorbuigt (loopt duidelijk af vanaf de kont)
Lindy1982 schreef:Hey nerootje..
.......
Ik ken veeeeeeel dikkere mensen die op een ieler paard rijden..
.......
langemans schreef:Lauss schreef:Zie je dat niet? Dat het lijkt alsof z'n rug doorbuigt (loopt duidelijk af vanaf de kont)
Tja, vind je het gek?
Amazone stoort powny GIGANTisch in beweging.

langemans schreef:Nee hoor, niks lastig. Het leed is immers al geschied. Dat de powny rugproblemen heeft, kan al na een paar keer rijden komen. En zeker met zo'n storende amazone erop. Kan me voorstellen dat de powny een hernia op loopt. Ik vind het gewoon dierenmishandeling!
Dit zijn trouwens wel weer ideale klantjes voor aanstormende osteopaten.

langemans schreef:Ongeacht of dit de bouw van de powny is of niet, zo rijden is nooit bevordelijk voor een paard z'n rug. Dus zéker niet wanneer de rug al wat zwakker is.

) die daar nog veel van kunnen leren zoveel als jij voor Nero over hebt! VValar schreef:Oh jeetje, is het misschien niet eens tijd voor een ander (lees: groter) paard, of een Sonja Bakker dieet?
Ik waardeer dat je de natural toer op wilt met je pony. Maar bedenk je wel dat je met je houding je pony ontzettend stoort in zijn evenwicht. Dat je dan nog eens zonder zadel gaat rijden helpt hier ook niet echt bij.

!