Charlie Brown (van Ginny) met stoere kleuterkuren!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

Re: Charlie Brown (van Ginny) met stoere kleuterkuren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 11:26

Charlie! Gin hij is leuheuk!:=

Okè @ Ts Knipoog Ziet er erg netjes uit Ja Hij mag soms wat langer in zijn hals en je beugels mogen denk ik ook wel wat korter, volgens mij zit dit echt bagger. Suc6 verder, gaat wel lukken! Ik vind je sowieso vooruit gegaan kwa houding.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 12:23

Dat vind ik heel leuk om te horen, dat ik vooruit ben gegaan qua houding Haha! Probeer er (zeker op Missy, daar heb ik net wat meer tijd om erover na te denken Knipoog ) ook wel echt op te letten, maar soms schiet het er wel 'ns bij in Nagelbijten / Gniffelen

Bedankt allemaal! Lachen

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:36

_Bonte_ schreef:
prachtige pony
de ruiter maakt een holle rug Lachen dat zal het zijn silence

Inderdaad dat viel mij ook gelijk op. Zonde want iets minder en t plaatje ziet er keurig uit. Ik vind t echt een super stoer paardje. Mega gave kruising!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:36

Ik Love Charlie!!
Lekker gaan lessen, komt het zeker goed met zo'n gave pony!
Veel plezier met dat knappertje!

vjenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:46

oke ik snap het! succes verder!

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:38

je rijdt hem zeker wel netjes Ja
holle rug en beugels is al gezegd. Vind wel je zadel te ver naar voren liggen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 16:19

Zadel ligt inderdaad wat ver naar voren, moet ik volgende keer op letten, maar hij heeft zo'n kort ruggetje ook, haha! Lachen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:31

Hij is knap!! Haha!
Je rijdt hem leuk!

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:06

Je houding zijn al genoeg tips overgegeven en je weet dat daar je zwakke punt ligt!
Vind het een super leuk dier om te zien en hij sjouwt ook lekker met je weg, maar het lijkt op de foto's dat het zadel niet helemaal lekker ligt, te ver naar voren en op een aantal foto's lijkt de achter los te komen van de rug

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:34

Myukii schreef:
Jnien: Hij mag inderdaad iets langer en lager, krult zichzelf net zo op als een minifriesje, haha!

Nee nee.. geen friesje de schuld geven. We hebben er zelf twee, dus die vogel gaat niet op.. Haha! Haha! !
Grapje hoor, maar friesjes kunnen net heel goed op lengte gereden worden, dus ga zo door.. af en toe die hand openen en lucht geven, dan volgt hij vanzelf.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 17:42

Jnien schreef:
Myukii schreef:
Jnien: Hij mag inderdaad iets langer en lager, krult zichzelf net zo op als een minifriesje, haha!

Nee nee.. geen friesje de schuld geven. We hebben er zelf twee, dus die vogel gaat niet op.. Haha! Haha! !
Grapje hoor, maar friesjes kunnen net heel goed op lengte gereden worden, dus ga zo door.. af en toe die hand openen en lucht geven, dan volgt hij vanzelf.

Haha, sh*t hé, ik denk: kan ik mezelf er mooi uitkletsen met het friesje. Maar helaas Haha!
Haha, nee hoor, ik weet dat hij het gewoon moet kunnen, en hij kan het ook zeker wel, volgende keer zal ik er wat meer op letten. Lachen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:26

Myukii schreef:
Haha, sh*t hé, ik denk: kan ik mezelf er mooi uitkletsen met het friesje. Maar helaas Haha!
Haha, nee hoor, ik weet dat hij het gewoon moet kunnen, en hij kan het ook zeker wel, volgende keer zal ik er wat meer op letten. Lachen

Zijn natuurlijk ook nog eens momentopnames zo'n foto's.
Maar ik vind het er goed uitzien. Je ziet dat je weet waar je mee bezig bent en je verbeterpunten noem jezelf al.
Ik zeg alleen maar wat ik op het plaatje zie, maar in real life zal het er best anders uitzien, omdat je dan ziet dat je eraan werkt.
Nogmaals, ga zo door!

Heb even je algemeen portfolio gespiekt, maar wauw.. wat maak jij gave foto's!
Mocht je een paar mooie friezen op de foto willen: YOU'RE WELCOM.. !

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 18:34

ziet er leuk uit hoor, je hebt hem lekker aan het lopen! Haha!
het komt vast wel goed met je rug, idd gewoon zitlessen nemen! Lachen

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:05

Jnien schreef:

Sorry offtopic maar wat heb jij mooie friezen, ben niet zo van de friezen maar die van jou super!!! Ontopic: friezen staan er toch wel om bekend om zich op te kroppen? zie het wel vrij vaak nml. (niet bij jou!!!)

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:08

this echt een heel leuk paard! Vingers aflikken
probeer wat meer te begrenzen met je buitenteugel. Op dit moment zie je hem bijv. op foto 9 over de buiten schouder weglopen en op 10 ben je aan het fietsen Clown je rijdt hem op de binnenteugel door de volte heen.
Verder ziet het er prima uit hoor! Je trekt zo nu en dan je rug hol, maar ik vind het niet heel storend
veel succes verder!

kathyY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:37

Ziet er goed uit hoor, echt netjes.
Charlie is ook zo'n leuke pony! Haha!
Verder is het wel zo'n beetje gezegt denk ik. Knipoog

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:40

Foto 6 en 7 zijn Pling
Aan je houding werken, maar dat is ondertussen genoeg gezegd é Knipoog

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 19:45

Het valt me in al je topics op dat je jezelf heel erg naar beneden haalt. Je bent wel erg negatief over jezelf hoor, dat is NERGENS voor nodig!!! Zelfkritiek en kennis is fantastisch maar je mag best trots op jezelf zijn als je deze foto's ziet hoor! Je stuurt dit drukke jonge mannetje toch maar netjes rond! Daar is lef en toch ook wel rijkunst voor nodig. Ik vind dat je netjes rijdt, over je houding is al genoeg gezegd. Ik denk dat je van ginny de kans krijgt om 2 fantastische leerpaardjes te rijden. ik zou zeggen: geniet ervan en succes met leren verder!!!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:31

moniquelucky schreef:
Jnien schreef:

Sorry offtopic maar wat heb jij mooie friezen, ben niet zo van de friezen maar die van jou super!!! Ontopic: friezen staan er toch wel om bekend om zich op te kroppen? zie het wel vrij vaak nml. (niet bij jou!!!)

Dankje dankje.. Haha! Haha! !

Maarre.. dat friezen bekend staan om zich op te kroppen. Wij hebben twee friezen en voorheen heb ik nog een fries gereden.
Die fries wat ik voorheen reed, had idd de neiging zich op te kroppen, althans in een mooie zelfhouding te lopen. Kunst is dan om die hals uit te laten schuiven.
Zelf heb ik het idee dat veel friezenruiters teveel de kin op de borst te trekken. Hopelijk wordt ik niet aangevallen, want het geldt lang niet voor iedereen, maar dat idee heb ik een beetje. Kijk ook maar eens op een friezenwedstrijd, 9 van de 10 friezen lopen met de kin op de borst.
Dus ik deel de mening niet dat friezen bekend staan om zich op te kroppen.. Haha! Haha! !

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 21:26

Ben ik met je eens, ik ga het dan alleen anders formuleren Haha! : Friezen staan niet bekend om zich op te kroppen, maar hebben vaak een halshouding van nature, die het makkelijker maakt om hoog in de oprichting, maar diep te lopen. Net als dat Andalusiërs en bijvoorbeeld Lippizaners sneller hoog maar diep lopen, door hun bouw. Of heb ik dat ook fout? Haha!

Maakt verder ook niks uit, hij moet ook gewoon laag kunnen lopen, ik heb het rijden ook afgeloten met wat lager lopen, máár het is lastig Haha!
En ik kom graag een keer langs om foto's te maken van je paardjes, maar op het moment is mijn camera helaas kapot Verdrietig Maar we gaan het zeker onthouden!

Heleen: Bloos Dankjewel, haha.. Ik ben inderdaad af en toe een beetje negatief, maar dat komt vooral omdat toch ongeveer 90% van mijn stal beter rijd dan mij, en ook op bokt véél mensen beter rijden en er meer gevoel voor hebben. Maakt me verder niks uit, zolang ik maar lol heb, en de paardjes het goed vinden allemaal, maar ik wil altijd laten weten dat ik het zelf wel weet, voordat anderen dat doen, zeg maar Bloos Máár, volgende topic wordt een positieve, haha!

Kadanzlover: Bedankt voor de tip, je hebt gelijk ik zie het nu ook, maar 'fiets' ik zo erg dan? Tong uitsteken Want ik begrijp wat je ermee bedoeld, maar ik probeer toch altijd wel te letten op dat ik met mijn binnenhand de stelling aangeef, en met mijn buitenteugel de rest van de voltes/wendingen rijd. Maar, ik doe het nog niet goed genoeg blijkbaar? Tong uitsteken

Ik ben echt superblij met alle tips, heb ook al een pbtje gehad van iemand die me er graag bij wil (en kan) helpen, ga gauw weer lekker lessen, en dus een dagje aan het werk met die bokker, en dan maar hopen dat het toch nog goedkomt allemaal, haha Haha!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 09:53

Jnien schreef:
teveel de kin op de borst.

Dat bedoelde ik eigenlijk idd!!! En idd. niet iedereen natuurlijk!!!
Myukii schreef:
Ben ik met je eens, ik ga het dan alleen anders formuleren Haha! : Friezen staan niet bekend om zich op te kroppen, maar hebben vaak een halshouding van nature, die het makkelijker maakt om hoog in de oprichting, maar diep te lopen. Net als dat Andalusiërs en bijvoorbeeld Lippizaners sneller hoog maar diep lopen, door hun bouw. Of heb ik dat ook fout? Haha!

Dat is het, denk ik. Knipoog

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 12:20

hij is en blijft stoer
hoe groot is hij eigenlijk ?? (of heb ik elk topic eroverheen gelezen)

wat mij opvalt is dat als je op Missy zit je je rug niet zo hol maakt maar daar je hoofd weer tever omhoog doet.

Komt je holle rug op deze foto's niet een beetje doordat je beugels te lang zijn? Aangezien je in die LvL topic korter zit?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 13:39

Ladygiroc: Zou inderdaad kunnen dat die lange beugels het extra versterken, maar ik moet zeggen dat ik altijd wel een hele holle rug heb hoor, ook op Missy Lachen En mijn hoofd té ver omhoog, haha, daar heb ik echt nog nóóit van gehoord Haha! (weer 'ns wat anders dan "Geld zoeken" hè? Tong uitsteken ) wat bedoel je daar mee? Heb even teruggekeken, maar begrijp eigenlijk niet helemaal welke foto je daarmee bedoeld.

Hoe groot hij is? Geen idee, eigenlijk. Ik gok op de 1.45?

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 16:57

Silence schreef:
Iets stoort me aan je houding, maar weet zo niet wat.

Doordat ze d'r hakken niet uitdrukt lijkt het net of d'r beugels veel te lang zijn...
Het is een heel ander gezicht, jij op Charlie. Ik vind het er goed uitzien en het geeft een fijn beeld Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 17:03

Ik vind hem wat kort in zijn hals, maar dit kan ook aan het paard liggen, het ziet er wel goed uit, maar je maakt idd je rug een beetje hol, en je stijgbeugels op zijn minst 2 gaten korter Lachen