Okè @ Ts
Ziet er erg netjes uit
Hij mag soms wat langer in zijn hals en je beugels mogen denk ik ook wel wat korter, volgens mij zit dit echt bagger. Suc6 verder, gaat wel lukken! Ik vind je sowieso vooruit gegaan kwa houding. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er erg netjes uit
Hij mag soms wat langer in zijn hals en je beugels mogen denk ik ook wel wat korter, volgens mij zit dit echt bagger. Suc6 verder, gaat wel lukken! Ik vind je sowieso vooruit gegaan kwa houding.
Probeer er (zeker op Missy, daar heb ik net wat meer tijd om erover na te denken
) ook wel echt op te letten, maar soms schiet het er wel 'ns bij in
_Bonte_ schreef:prachtige pony
de ruiter maakt een holle rugdat zal het zijn silence

Myukii schreef:Jnien: Hij mag inderdaad iets langer en lager, krult zichzelf net zo op als een minifriesje, haha!
!Jnien schreef:Myukii schreef:Jnien: Hij mag inderdaad iets langer en lager, krult zichzelf net zo op als een minifriesje, haha!
Nee nee.. geen friesje de schuld geven. We hebben er zelf twee, dus die vogel gaat niet op..![]()
!
Grapje hoor, maar friesjes kunnen net heel goed op lengte gereden worden, dus ga zo door.. af en toe die hand openen en lucht geven, dan volgt hij vanzelf.
Myukii schreef:Haha, sh*t hé, ik denk: kan ik mezelf er mooi uitkletsen met het friesje. Maar helaas![]()
Haha, nee hoor, ik weet dat hij het gewoon moet kunnen, en hij kan het ook zeker wel, volgende keer zal ik er wat meer op letten.

Jnien schreef:Mocht je een paar mooie friezen op de foto willen: YOU'RE WELCOM.. !

je rijdt hem op de binnenteugel door de volte heen.

moniquelucky schreef:Jnien schreef:Mocht je een paar mooie friezen op de foto willen: YOU'RE WELCOM.. !
Sorry offtopic maar wat heb jij mooie friezen, ben niet zo van de friezen maar die van jou super!!! Ontopic: friezen staan er toch wel om bekend om zich op te kroppen? zie het wel vrij vaak nml. (niet bij jou!!!)
!
!
: Friezen staan niet bekend om zich op te kroppen, maar hebben vaak een halshouding van nature, die het makkelijker maakt om hoog in de oprichting, maar diep te lopen. Net als dat Andalusiërs en bijvoorbeeld Lippizaners sneller hoog maar diep lopen, door hun bouw. Of heb ik dat ook fout?
Maar we gaan het zeker onthouden!
Dankjewel, haha.. Ik ben inderdaad af en toe een beetje negatief, maar dat komt vooral omdat toch ongeveer 90% van mijn stal beter rijd dan mij, en ook op bokt véél mensen beter rijden en er meer gevoel voor hebben. Maakt me verder niks uit, zolang ik maar lol heb, en de paardjes het goed vinden allemaal, maar ik wil altijd laten weten dat ik het zelf wel weet, voordat anderen dat doen, zeg maar
Máár, volgende topic wordt een positieve, haha!
Want ik begrijp wat je ermee bedoeld, maar ik probeer toch altijd wel te letten op dat ik met mijn binnenhand de stelling aangeef, en met mijn buitenteugel de rest van de voltes/wendingen rijd. Maar, ik doe het nog niet goed genoeg blijkbaar?

Jnien schreef:teveel de kin op de borst.
Myukii schreef:Ben ik met je eens, ik ga het dan alleen anders formuleren: Friezen staan niet bekend om zich op te kroppen, maar hebben vaak een halshouding van nature, die het makkelijker maakt om hoog in de oprichting, maar diep te lopen. Net als dat Andalusiërs en bijvoorbeeld Lippizaners sneller hoog maar diep lopen, door hun bouw. Of heb ik dat ook fout?
En mijn hoofd té ver omhoog, haha, daar heb ik echt nog nóóit van gehoord
(weer 'ns wat anders dan "Geld zoeken" hè?
) wat bedoel je daar mee? Heb even teruggekeken, maar begrijp eigenlijk niet helemaal welke foto je daarmee bedoeld. Silence schreef:Iets stoort me aan je houding, maar weet zo niet wat.