Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

langemans schreef:Cap is eigen keuze. Maar die losse haren vind ik echt té gevaarlijk. Wat denk je nou dat er gebeurt wanneer je van je knol af valt en met je haren achter zijn paarse sjabrakje blijft haken?
Grappige vlekken! Doet mij denken aan die Milka koe van de reclame. Zijn paarse kleuren heeft hij al om
De milka koe van de reclame? Hou je grote snater gewoon als je niks beters te zeggen heb, kom op zeg! HAW is voor rijtechnisch commentaar, niet om te vermelden of je vind dat de amazone d'r haar in een knotje moet doen
langemans schreef:Cap is eigen keuze. Maar die losse haren vind ik echt té gevaarlijk. Wat denk je nou dat er gebeurt wanneer je van je knol af valt en met je haren achter zijn paarse sjabrakje blijft haken?
Grappige vlekken! Doet mij denken aan die Milka koe van de reclame. Zijn paarse kleuren heeft hij al om
Jij bent lekker met haar aan het werk! Ga zo door! De achterhand zou nog iets meer geactiveerd kunnen worden, dat zou het plaatje nog mooier maken. Leuke aftekeningen trouwens!! Je zal wel regelmatig flink moeten poetsen of niet? Mijn eerste paard was een bonte van 1.74m met een deels witte kont en deels witte benen, ik vergeet het nooit meer

, ziet er goed uit! Probeer ook wat meer lengte te geven tussendoor, ik denk dat (semi-)halsstrekken haar rugspieren meer los zal maken..
Ziet er leuk uit!

had je topic nog helemaal niet gezien
en tips zijn al gegeven
en tot ziens op de tinkerwedstrijden enzo
De cap is eigenkeus vind ik ze lijkt me oud en wijs genoeg om hier zelf verantwoordelijkheid voor te nemen. En dat je wel een anky pad kan betalen maar geen cap? Als je geen cap kan betalen kan je echt geen paard onderhouden hoor!
Prada
Prada
Prada
Prada
Prada
Prada
Prada
Prada
Prada

Pradaatje schreef:Nou ben weer met een aantal tips aan de slag gegaan! En het gaat echt beter weer!
Bedankt!

gizmo_lover schreef:Wauw:D:D:D Ben helemaal weg van de laatste foto!!!! Echt een combinatie!
!
!
!