Supershet @ Echt dressuurwerk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sparks

Re: Supershet @ Echt dressuurwerk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 17:42

LadyElmira schreef:
evi_sammy schreef:
ja het bewijs is er niet echt maar ja als je weet dat zijn ouders alle 2 rond een meter zijn! ik heb het nogmaals nagevraagd bij zijn oude eigenaar en keer op keer zegt ze het is en blijft een ECHT shetlander alleen te groot en dat is op dit moment in mijn voordeel!

Sparks: het kan dat ik kleiner ben hoor! ik weet niet precies maar ik ben niet zo groot!

Ik ben 1.63 en ik pas echt niet meer op een shetlander of welsh van 1.23. Misschien dat je dan toch kleiner bent dan je denkt, je oogt me ook niet bepaald groot haha.

ja ik ben 1.66 dus als jij ook zo groot was dan zou ik nog op me shetten passen ma ja dat gaat dus neit dus daarnaast vind ik 1.68 echt niet klein (1.66 wel:P)

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 17:46

Wat een leuke shetlander zeg. Vind hem erg leuk lopen zo:)

Sharon1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 17:47

heey, nou we het toch over kleine paardjes hebben,
Past iemand van ong. 1,70 op een C pony? die wel dressuurmatig gebouwd! Het kan toch geen kwaad zolang de pony netjes en ontspannen over de rug loopt?

evi_sammy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 16:50

nou je ziet het! ik heb me gemeten ben echt 1,68! en ik pas toch echt wel op een shet van 1,23

bedankt nog voor de leuke berichtjes