hij kan lekker springen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!! Ging ook heel fijn voor mijn gevoel. Maar die zet ik er nog wel is op
.broertje schreef:gaaf zeg! Leuk dat het ie het zo goed oppakt, toch maar ff 3 punten te pakken tussen de paarden. Zou nu maar wat rustiger aan doen anders zit je zo in het L
!!xchanel01 schreef:wat prachtig dat je Fjord zo goed kan springen!
Iid je tenen, en ik vind dat je bij de eerste foto's je nek/hoofd heel erg raar hebt,
Maar wat een super Fjord je mag er zeker trots op zijn!
upanddown schreef:Wat coolHaha, echt leuk om te zien dat een Fjord het zo goed doet tussen de paarden.
Natuurlijk is het je eigen keuze, maar is het niet fijner voor jullie allebei als je hem scheert?
. Maar misschien volgend jaar wel, als ze op stal kunnen
.
Nog succes, en op naar de L
maras schreef:Doe nog maar wat foto's meer van hem, ze zijn om te smullen!
Leuk om te horen !

!

? Waar gaat over ?
Ik hoef hem niet aan te sporen en zweep komt ook echt niet van te pas. Mijn stem wil ik nog wel is gebruiken
! Dank je.
gaat super amber 
Haha.
) en dan overstapt naar wedstrijden bij de paarden. En dat iedereen haar dan in eerste instantie uitlacht, maar dat dat lachen snel verstomt als ze zien hoe fanatiek die kleine dappere pony zich door het parcours heenslaat! Hij staat met regelmaat voor weinig op marktplaats en hoewel het een kinderboekenserie is, weet ik zeker dat je hem met plezier leest! (Deel 3 is Inger wint op Silver).
Jemig wat grappig haha !! Is keertje naar op zoek

OoappeloO schreef:Ziet er super uit Amber!
Hoe bevallen de lessen bij de Luna nu?

!
!

Is er geen andere les?