xx_kendy schreef:eindelijk eens normaal commentaar Randy01. ik kan best tegen kritiek maar je kunt niet zomaar conclusies trekken hoor, en ik heb het idee dat de een de ander na praat.
Naar mijn mening zijn er meer mensen geweest met nuttige tips en normaal commentaar. Randy01 praat jou naar de oren dus zal ze wel als enige een 'normale' reactie geven. Niet dat ik het er geheel mee oneens ben hoor. Ze pakt wat rake punten en zo slecht zijn de foto's niet. Ik hoef geen commentaar meer te geven op de halslengte want dat is al ruim aan de orde geweest. je hebt de bouw van de pony nu eenmaal een beetje tegen wat hals/hoofd betreft.. wel een leuk dier overigens en knap dat je hem/haar naar het Z hebt gereden. Wel vind ik dat je houding echt niet meer kan hoor in het Z, no offence. Werk daaraan, want juist je zit heb je zo kneiterhard nodig als je de Z nog uit wilt...
Succes met trainen en neem toch maar at tips ter harte...
Je pony mag idd langer in de hals gereden worden.

pony is geen voorbeenzwaaier en heeft niet de perfecte bouw waar het tegenwoordige dresuurpaard aan zou moeten voldoen en het is allemaal fout.
)