Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft hele mooie ruime draf!
), maar dat punt viel me gewoon op tijdens het filmpje. Of je het nou leuk vindt, of niet. 

SaskiaKur schreef:Marjolein, petje af hoor! Zo'n prachtige combinatie vorm je toch met Djamai! Verdorie, dat word echt nog wat met jullie 2!
Zijn draf word elke keer beter, was erg benieuwd naar zijn galop, maar helaas staat die er niet op!
Verder of het 'zaag'-incident wil ik even op reageren. Ik ken Marjolein persoonlijk en haar rijstijl. Ze weet verdomd goed hoe ze met pony's moet omgaan en zo ook met het rijden. Ze rijd op de juiste manier, van achter naar voor, en zorgt voor mooi bergopwaartse houding van de pony's. Ze rijd heel ontspannen en met de juiste hulpen. Dat het op een show wat anders aan toegaat is natuurlijk logisch met een 4-jarige hengst. Het is bomvol en het beestje weet ook niet wat hem overkomt. Marjolein zal haar handen vol hebben gehad die dag! Zagen is nog wel even wat anders, een tikkeltje erger. Geloof mij maar!
Djamai is niet voor niets de pony met de beste draf uitgeroepen, en ik denk niet dat je dat krijgt gereden met zagende handen...
Marjolein, knap werk, en ik kom gauw langs!
Dan komt het helemaal goed!
Djamai is echt vooruit gegaan, toppie!

en lekker zo door blijven gaan hoor t ziet er voor de rest erg netjes uit
haha nee hoor geintje... maar van zo'n knapperdje zou ik zo best een veulen willen hebben 

Needje schreef:Ik vind het erg jammer dat er zo gereageerd moet worden door sommige mensen. Er wordt 1 (lees eeeeeeeeeeen) puntje van kritiek geplaatst en meteen staan er een buts mensen op hun achterste poten. Erg jammer.
Ik geloof best dat dit een hele fijne amazone is. En ze heeft een stel super beesten onder 'r kont. Maar er wordt gereageerd op deze beelden. Deze beelden geven een wat onrustig beeld van de handen. Dat mag dan toch gewoon gemeld worden? Vind het jammer dat er meteen zo gepikeerd op gereageerd moet worden. Plaats dan de foto's op ITP. Dat is voor de "oooohs" en "aaaaaahs"

Lindy1982 schreef:maar dat van de hengst of merrie mond zijn niet mar haar woorden he!!!!!!!
obsession schreef:Needje schreef:Ik vind het erg jammer dat er zo gereageerd moet worden door sommige mensen. Er wordt 1 (lees eeeeeeeeeeen) puntje van kritiek geplaatst en meteen staan er een buts mensen op hun achterste poten. Erg jammer.
Ik geloof best dat dit een hele fijne amazone is. En ze heeft een stel super beesten onder 'r kont. Maar er wordt gereageerd op deze beelden. Deze beelden geven een wat onrustig beeld van de handen. Dat mag dan toch gewoon gemeld worden? Vind het jammer dat er meteen zo gepikeerd op gereageerd moet worden. Plaats dan de foto's op ITP. Dat is voor de "oooohs" en "aaaaaahs"
Mee eens! En ook met je eerdere posten.
Er wordt wel degelijk gezaagd. En niet te zuinig ook!
Verder vind ik het onzin te zeggen dat een hengst een andere mond heeft als een merrie.. Een zacht merrie mondje slaat echt nergens op. Die kunnen net zo stug zijn als ieder ander paard! Zo zijn er genoeg hengsten met een fluwelen mondje. Als je zo door blijft gaan met dit "ruk en pluk werk" Krijgt deze pony vanzelf een harde bek!
Verder vind ik de combinatie ook niet mooi, je bent veel te groot voor deze pony.
De pony zelf is een plaatje en zijn achterbeen wordt vanzelf beter als je hem van achter naar voren gaat rijden.
) krijgt. Ik heb al meerdere paarden hoog uitgebracht en heel veel paarden beleerd. en er is er nog nooit 1 geweest met een harde mond. maar uit jouw praten te horen heb jij heel veel ervaringen met hengsten en merries met harde monden! zegt genoeg.... 

obsession schreef:Lindy1982 schreef:maar dat van de hengst of merrie mond zijn niet mar haar woorden he!!!!!!!
Kan mij het schelen. Ik reageer toch op alle reacties.