Moderatoropmerking:
Shauni, op HAW is het heel gebruikelijk dat er rijtechnisch commentaar gegeven wordt
Daar is dit forum nl. voor bedoeld.
Als iemand je tips geeft of je ergens op wijst, dan is het helemaal niet nodig om je aangevallen te voelen. Probeer het te zien als gratis hulp en neem het niet persoonlijk op.
Ik zie ook heel veel reacties voorbij komen over het (te?) doorvoed zijn van de paarden. Het zal vast goed bedoeld zijn en in sommige situaties kan het ook zeker relevant zijn, maar ik denk dat het in dit geval weinig nut heeft. De topicstarter heeft aangegeven dat het om manegepaarden gaat, en ik neem voor het gemak maar even aan dat ze geen invloed heeft op het voer/bewegingspatroon van deze dieren
Daar is dit forum nl. voor bedoeld.Als iemand je tips geeft of je ergens op wijst, dan is het helemaal niet nodig om je aangevallen te voelen. Probeer het te zien als gratis hulp en neem het niet persoonlijk op.
Ik zie ook heel veel reacties voorbij komen over het (te?) doorvoed zijn van de paarden. Het zal vast goed bedoeld zijn en in sommige situaties kan het ook zeker relevant zijn, maar ik denk dat het in dit geval weinig nut heeft. De topicstarter heeft aangegeven dat het om manegepaarden gaat, en ik neem voor het gemak maar even aan dat ze geen invloed heeft op het voer/bewegingspatroon van deze dieren