NatassJa schreef:Rivano schreef:De fotos zijn genomen in Brazilie, vlakbij Sao Paulo. (daar werk ik.)
Ahum...ik heb een hard een bril nodig denk ik....of een cursus lezen voor beginners....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NatassJa schreef:Rivano schreef:De fotos zijn genomen in Brazilie, vlakbij Sao Paulo. (daar werk ik.)

Dus daar ga ik verder niks meer over zeggen 

oOoKellyoOo schreef:Hoop voor je dat er echt een 2de keer komt.
Lobke_ schreef:wat heerlijk dat je trouwens in brazilie zit, woon je daar?
) Ik heb een appartement op de 16de etage in 1 van de vele torenflats. (wonen hier 20 miljoen mensen) En volgende week: CARNAVAL in RIO!!nickynicole schreef:Het valt me trouwens op dat je op de meeste foto's naar één kant hangt en probeerd te kijken naar het paard zijn neus. Klopt dit?
Idra schreef:Het moet een fijne ervaring zijn als je op zulk goed opgeleide paarden mag rijden, dan kan je paard echt dienen als "professor". Er zouden meer rijscholen dat moeten doen, daar leer je van ruiter zo veel meer van dan van die stugge manègepaarden met vastzittende ruggen...
Ik moest hier weer helemaal onderaan beginnen. Gelukkig is mijn instructeur heel geduldig, enthousiast en weet altijd weer een oefening te bedenken waardoor ik het beter begin te snappen.
x suus

Super! Rijden ziet er ( ondanks je zenuwen ) ontspannen uit. Mocht er een volgende keer komen, foto's