Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuusjeUtah schreef:Wat een leuke kleur!
Ik vind de foto's een heel actief beeld geven! Het plaatje is keurig en aan je eigen commentaar te lezen rijd je hem doordacht en ik vind het daarom goed dat je hem even wat dieper in steld. Een paard wat zijn rug niet leert gebruiken, kan nooit lekker los worden en gaan swingen. Maar wat een gangen heeft je paard zeg! Succes in de M!
Roann schreef:Oh daar hebben we mooie Rosé weer..
Ik smul echt van dit paard!!![]()
Ik rijd mijn paard ook enorm over z'n rug, en krijg soms commentaar dat hij achter de loodlijn loopt op stal.. Echt heel vervelend want het is goed voor de rug van het paard. Bovendien trek ik m'n paard niet met de kin tegen de borst en dat doe jij ook niet. Ziet er erg ontspannen uit, wat een gangen heeft dat paard zeg! *jaloers*
Veel succes in de M!!
Janne92 schreef:oeee wat een mooi paard!
een boom in de bak ? speciaal
en hij staat niet in de weg dus geen probleem eigelijk
Allejandro schreef:wat heeft ie een leuk kleurtje
Nimmedor schreef:neuh ze vonden het een beetje zonde dattie werd gekapten hij staat niet in de weg dus geen probleem eigelijk
.
. Rinske schreef:Nimmedor schreef:neuh ze vonden het een beetje zonde dattie werd gekapten hij staat niet in de weg dus geen probleem eigelijk
Als je er nou bij elke hoek 1 hebt moet je wel mooi door de hoeken rijden, dat zou ik wel willen, hahaha.
Ik vind het er echt geweldig uitzien, wát een fantastisch paard.
hij heeft een groot hoofd en is gewoon veel groffer als menig dressuurpaard.