Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoveleyHorse schreef:leuk paard fijne draf !
alleen in galop zit die vaak overkruist

. Succes met je paard! Ingridje16 schreef:Het paard heeft rugklachten, er is nog steeds onduidelijk wat hij mankeert.
We weten wel dat hij pijn heeft tijdens het rijden en dus ook nogal veel moeite doet om je eraf te gooien.
Met longeren heeft hij hier geen last van.
Maar omdat er nog niet duidelijk is wat hij aan zijn rug mankeert word hij niet bereden.
Zo leer je es wat
Mss is er iemand in de buurt die je ermee kan helpen? Ingridje16 schreef:Oke, ja de reden waarom ik bijzets gebruikte was dat ik deze had liggen en ze ook niet moeilijk te bevestigen zijn.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dat zou moetten met die touwtjes en dan met wat voor touwtjes.
Vandaar dat ik dat niet heb gedaan.
Ingridje16 schreef:Oke, ja de reden waarom ik bijzets gebruikte was dat ik deze had liggen en ze ook niet moeilijk te bevestigen zijn.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dat zou moetten met die touwtjes en dan met wat voor touwtjes.
Vandaar dat ik dat niet heb gedaan.
Ik wist ook niks van touwtjes tot ik dat boek eens las. Maar hij legt het wel zeer goed uit, op de dvd toont hij ook hoe je het moet aandoen en zo. Hij zegt alleen heel grappig die namen van de paarden