Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het gaat wel een stuk beter, heb 30min kunnen rijden vandaag op Banshee
maar wel mooie foto's joyce
sherrie schreef:He gin wat leuk dat je ook foto's op bokt neer zet!!
Gaat het alweer wat beter met je ?
Wat is missy toch een lekker wijffie![]()
Ze springt echt super

jefreyginny schreef:ja ik was er dit keer weer niet bijmaar wel mooie foto's joyce
![]()
hoop dat je het vol houdt morgen![]()
vindt wel knap dat je alsnog naar wedstrijd gaat.
was zeker de moeite waard! haha
GinnyBanshee schreef:ik wil toch een keer een echte dressuurpaard kopen, die al van zelf goeie gangen heeft en de potentie heeft om echt hoog te komen. Missy vind springen veel leuker dan dressuur, en al vind ik springen leuk, ik ben ook tevreden met oefensprinen en oefencross (wat ik met mijn andere paardjes ook kan doen), en hoef niet verder dan L springen of B cross..
Alhoewel allebei leuk staat
GinnyBanshee schreef:waarschijneljik aan het eind van de zomer.. nog niet 100% hoor
Oh, *zucht* als ik voor het einde van de zomer toch de loterij heb gewonnen..
nee ik zit er aan gewoon aan te denken omdat ik toch ooit een lekker dressuurpaard wil die de gangen al heeft zeg maar en waar ik dus heel ver mee kan komen.. maar ja is totaaaal niet zeker, want ik weet wel dat je niet zomaar een paard als missy kan krijgen, betrouwbaar, gaat door de vuur voor je, springt allllles wat voor haar staat, als je bijna afval zorgt ze dat je blijft zitten.. duss nee ik weet het nog niet
GinnyBanshee schreef:misschien jij en sharon samen ??nee ik zit er aan gewoon aan te denken omdat ik toch ooit een lekker dressuurpaard wil die de gangen al heeft zeg maar en waar ik dus heel ver mee kan komen.. maar ja is totaaaal niet zeker, want ik weet wel dat je niet zomaar een paard als missy kan krijgen, betrouwbaar, gaat door de vuur voor je, springt allllles wat voor haar staat, als je bijna afval zorgt ze dat je blijft zitten.. duss nee ik weet het nog niet
Missje is inderdaad echt een toppertje gewoon, die gaat zó ver komen, maar gewoon net het verkeerde toppertje voor jou, haha
Myukii schreef:Begrijp het idee en het 'waarom' helemaal hoor, maar dat heb ik ook al tegen Ginny gezegdMissje is inderdaad echt een toppertje gewoon, die gaat zó ver komen, maar gewoon net het verkeerde toppertje voor jou, haha