Duncan voor het eerst onder het zadel.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: Duncan voor het eerst onder het zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:28

ik geloof dat de TS nu een ruiter heeft gevonden.
wel vind ik het erg onverantwoordelijk,maarja goed daar heb je niets meer aan.
ik hoop dat je in t vervolg verstandiger zal zijn,want het lijkt me een heel leuke pony

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:36

Beestje is net 3 voor zover ik zie? Die kan nog gerust een jaar de wei op imo...

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:38

Bellatrix schreef:
_Robyn_ schreef:
ik heb waarschijnlijk al een ruitertje gevonden Lachen het meisje doet ook de pony's van Testebeest @ bokt Lachen

Mensen, lezen is moeilijk geloof ik.... Slapen

Dat doet niks af aan het feit dat ze dat arme kind aan zoveel risico heeft blootgesteld! Iedereen heeft het hier over de arme pony, maar gaan daarbij voorbij aan het meisje.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 19:45

marquez1 schreef:
Voordat ik van wal steek, ik spreek me op bokt nooit zo sterk uit, maar kan het nu niet laten.
Over de pony maak ik me nog het minst zorgen, dat dit niet de juiste basis is is inmiddels wel duidelijk denk ik.
Weten de ouders van dit meiske ook aan wat voor potentieel gevaar je dit meisje bloot hebt gesteld? Werkelijk ongelooflijk dat je een beginner op een groene pony zet! Dat kind had haar nek wel kunnen breken. Ik weet dat iedereen dat kan als je op een paard stapt, maar dit is gewoon de goden verzoeken! Je mag van geluk spreken dat je zo'n brave pony hebt!

werkelijk ongelovelijk dat mensen nog steeds niet kunnen lezen denk ik Knipoog
we hebben vaak met de pony gelopen met "gewichten op zijn rug" hij deed geen stap fout, heeft ook nog iemand anders op gezeten die WEL ervaring had en deed nog steeds niks fout,
ik ga mezelf ook niet meer verdedigen, lezen is en blijft ook een vak. als je dan al geen zin hebt om het hele topic door te lezen, reageer dan gewoon niet.... en dat geld niet alleen voor jouw, maar ook voor de andere " ik kan niet lezen" mensen.... Rolleyes Edit de ouders weten ervan af en waren nergens op tegen.
Laatst bijgewerkt door Djoena op 15-01-08 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 19:46

blokje schreef:
Offtopic
Ik las je profiel, wat een erg verhaal van jullie kleine manneke.
Sterkte er mee,

dank je wel

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:36

_Robyn_ schreef:
marquez1 schreef:
Voordat ik van wal steek, ik spreek me op bokt nooit zo sterk uit, maar kan het nu niet laten.
Over de pony maak ik me nog het minst zorgen, dat dit niet de juiste basis is is inmiddels wel duidelijk denk ik.
Weten de ouders van dit meiske ook aan wat voor potentieel gevaar je dit meisje bloot hebt gesteld? Werkelijk ongelooflijk dat je een beginner op een groene pony zet! Dat kind had haar nek wel kunnen breken. Ik weet dat iedereen dat kan als je op een paard stapt, maar dit is gewoon de goden verzoeken! Je mag van geluk spreken dat je zo'n brave pony hebt!

werkelijk ongelovelijk dat mensen nog steeds niet kunnen lezen denk ik Knipoog
we hebben vaak met de pony gelopen met "gewichten op zijn rug" hij deed geen stap fout, heeft ook nog iemand anders op gezeten die WEL ervaring had en deed nog steeds niks fout,
ik ga mezelf ook niet meer verdedigen, lezen is en blijft ook een vak. als je dan al geen zin hebt om het hele topic door te lezen, reageer dan gewoon niet.... en dat geld niet alleen voor jouw, maar ook voor de andere " ik kan niet lezen" mensen.... Rolleyes Edit de ouders weten ervan af en waren nergens op tegen.

Dan nog! Wie zegt dat zo'n jong groen paard, want dat is ie in mijn ogen nog, na een paar keer iemand erop te hebben gehangen, en dat er "us een keer" iemand heeft op gezeten, niet meer zal bokken of andere rare dingen zou doen. Werkelijk on-ge-loof-lijk. En als jij dat niet vindt, dat mag je vinden, iedereen mag zijn zegje doen, maar dan hebben wij denk ik een normen en waarden verschil. En hier laat ik het bij.

DFromHeaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:02

zadel lijkt erg ver naar voren te liggen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:12

marquez1 schreef:

mee eens!
ik maak me meer zorgen om het kind dan om de pony in dit geval..
goed dat je een nieuwe ruiter hebt, en laat dit meisje er wat mij betreft maar niet weer op,
als het misgaat heb je het aan de gang.. een kind van die leeftijd kan de gevolgen echt niet overzien.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 09:10

DFromHeaven schreef:
zadel lijkt erg ver naar voren te liggen

is al gezegd

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 09:17

marquez1 schreef:
Dan nog! Wie zegt dat zo'n jong groen paard, want dat is ie in mijn ogen nog, na een paar keer iemand erop te hebben gehangen, en dat er "us een keer" iemand heeft op gezeten, niet meer zal bokken of andere rare dingen zou doen. Werkelijk on-ge-loof-lijk. En als jij dat niet vindt, dat mag je vinden, iedereen mag zijn zegje doen, maar dan hebben wij denk ik een normen en waarden verschil. En hier laat ik het bij.

als je je pony kent en het vaker gedaan heb en er niks aan de hand was, waarom niet? we hebben het eerst met een longe gedaan, daarna met een halstertouw, en toen hebben we hem pas "losgelaten". in zijn vertrouwde omgeving, het is niet zo dat ik dat kind de straat op heb gestuurd Rolleyes

ben het er alleen wel mee eens dat dit meisje Duncan niet zou kunnen doorrijden, ivm te weinig ervaring.
ik vind het allemaal maar een beetje een gemieren ne*kerij.... want we kunnen wel allemaal zeggen: "wat als, wat als"

als iemand nog iets nieuws te melden heeft en niet in herhaling gaat vallen, hoor ik het graag Lachen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:31

Ik zie geen foto`s ik TEM even Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:34

Dubbel post ik ben lekker bezig sorry Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Norway_girl op 16-01-08 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 09:34

Foute post Clown

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 09:39

Photobucket heeft een onderhoud op de server, vandaar dat je even geen foto's ziet Knipoog