Ik zag net trouwens dat ik laatste was. Goh...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en die 2e keer ook..
2 3en 
poes schreef:Dat hikken/beetje onregelmatig zag ik ook maar dat lijkt me de spanning in je handen.
Verder: ah gewoon een paar keer thuis oefenen met je voorlezer en dan gaat het vast top.
Je zit netjes en je lijkt je paard in zijn waarde te laten. De volgende keer mag je proberen iets gedurfder/brutaler te rijden, maar hee! Dit is je eerste wedstrijd
Hoort er allemaal bij

). dat was altijd wel een mooi 'aanknopingspunt'. Voorlezen hadden we wel geoefend maar in een wat kleinere bak. En toen was de spanning van de wedstrijd er natuurlijk niet bij.
.
kan me best voorstellen dat je 'n heel erg rotgevoel had daar op 't paard midden in die proef, beetje 'paniek', want je wil het natuurlijk graag zo goed doen. Maar heel netjes hoe je aan 't eind iig je paard beloont, de voorlezer niet afblaft en het nu gewoon op Bokt durft te zetten.
) en gewoon het vertrouwen erin houden.
.
)...
Maar netjes doorgereden toch hoor..
(ze is het wel hoor - daar niet van). Bij mijn vorige paard kwam namelijk ook de bereden politie kijken. Ik moest haar eerst even 'voorrijden' en ze waren heel enthousiast over haar. Toen wilden ze er zelf even op. Ze kwamen eraf met de woorden: 'Complimenten voor je rijstijl! Ze is een stuk moeilijker dan ze eruit ziet!'
.
.
.

Succes!